Toon posts:

Geen vrije ruimte na verwijderen data.

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
1- Onlangs was me al opgevallen dat na ik data vewijderde van mijn HD dit niet ten goede kwam aan mijn "free Space". Haalde gister 4.1 gig weg, een dvd file. Had nl. nog maar 5.1 G over op mijn schijf dus weg ermee! Na dit gedaan te hebben zie ik nog steeds dat ik maar 5.1 G over heb, wat 9,2 had moeten zijn. :(

Dit gebeurde recent ook en na het weghalen van nog meer software was ineens weer dat gat gevuld met vrije ruimte. :?

2- Nog een probleem is dat ik van de week ook ineens een file van 370 mb kwijt ben geraakt, die ik echt niet heb weggehaald. Kan hem ook niet meer terugvinden. :?

Heb zo ie zo al het idee dat mijn computer de laatste tijd vreemde kuurtjes vertoont.

Ik heb een Maxtor 60 G 7200 RPM schijf van een jaar oud, geformateerd op fat32 draaiend on windows XP Prof. met een P4 2.4 en p4b533-e moederbord.

Mijn 2 harde schijven zitten wel dicht op elkaar, misschien door de warmte dat dit soort fouten zich voordoen?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heb je al in de FAQ van dit subforum gekeken? Ik heb sterk de indruk van niet ..

Dat zou je eigenlijk moeten doen vóórdat je hier op GoT een topic opent. Zie ook het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] :)

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 10:55

Spruit_elf

Intentionally left blank

Heb je de prullenbak al geleegd, want zolang het daar nog in staat blijf de ruimte bezet

al geld dat volgens mij niet voor zulke grote bestanen omdat die niet in de prullenbak passen.

volgens mij is het onmogelijk dat een bestand van 300+ mb zomaar verdwijnt, corrupt worden ok, maar verdwijnen lijkt me sterk

just my 2 cents

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04-2025
Heb je misschien Norton Utilities geinstalleerd? Deze zorgt er namelijk voor dat de bestanden pas echt verwijderd zijn als je 'Empty Norton protected files' oid kiest.

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

mrcactus en Croccifixio: dat staat allebei dus gewoon in de FAQ van dit subforum B)

• Croccifixio
Dan zou ik zeggen, ram het draadje dicht.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Croccifixio schreef op 20 September 2003 @ 11:16:
Dan zou ik zeggen, ram het draadje dicht.
Laten we eerst eens de reactie van de topicstarter afwachten :?

En in Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) staat ook iets over vragen om slotjes ;)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

system restore uitzetten en met shift delete verwijderen

• Croccifixio
Twynn schreef op 20 september 2003 @ 11:20:
[...]

Laten we eerst eens de reactie van de topicstarter afwachten :?

En in Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) staat ook iets over vragen om slotjes ;)
Ik vraag niet om een slotje. Waar het mij om gaat, is het volgende: kennelijk staat er een aantal oplossingen voor de TS in de FAQ. Over het algemeen wordt een draadje dan gesloten, maar deze blijft open. Dus op dat moment denk ik (zonder in de FAQ te hebben gekeken): BalusC is niet helemaal zeker dat de oplossingen in de FAQ de TS zullen helpen. En aangezien ik ook een mogelijke oplossing heb die de TS kan helpen, laat ik die posten.

Verwijderd

Topicstarter
Ok jongens, uiteraard heb ik zoveel mogelijk uit de FAQ willen halen en gbruik ik ook altijd de search, ben nalmelijk niet lui om dit te doen. Hier neus ik ook altijd in voordat ik uberhaupt een vraag stel, zie mijn aantal geopende topics. Croccifixio je hebt gelijk gekregen! :-) Heb sinds 2 weken het norton utilitys geinstalled en vroeg me al waar dat extra mapje voor protected files voor was. In ieder geval bedant voor de hint. :-)

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het grappige is dat dit al lang en breed in de FAQ staat. Het topic verdient dus zeker weten een slotje. Hopelijk leer je hiervan om voortaan wel éérst onder andere de FAQ's te raadplegen eer je een topic opent :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.