Toon posts:

Beeld film schokkerig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Soms download ik een film. Als ik hem wil bekijken is het beeld heel schokkerig. Waar kan dat aan liggen? Ontbreken van de juiste codec of ligt het aan de makers?
Ik heb diverse codec geinstalleerd..

Verwijderd

Probeer eens kazaal lite codec pack (staat wel in de meuktracker) weet je tenminste zeker dat je up to date bent qua codecs.

Verwijderd

Topicstarter
die heb ik geinstalleerd

Verwijderd

Als de film afspeelt, je hebt beeld en geluid, dan heb je de juiste codec geinstalleerd.

Codecpacks maken het probleem er vaak niet makkelijker op. Installeer niet zomaar vanalles.

Probeer eens het reclock-filter toe te passen:
http://ogo.nerim.net/reclockfilter/

Het is wel belangrijk dat je ook de bijgaande info's en teksten leest en dat is best veel, maar er wordt een hoop in uitgelegd.

Verwijderd

Welke player gebruik je eigenlijk? Ik neem aan BS player...?

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
En wat zijn je specs?

System Specs

Verwijderd

Misschien helpt het plaatsen van de specificaties van je pc :)
Defragmenteren, virusscan (tijdelijk) uitschakelen, geen achtergrond processen laten lopen, drijvers controleren (nieuwste niet noodzakelijk), controleer of je HD('s) op dma staan. Meestal ben je met deze zaken al een stuk verder.

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 04:17

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Heb je dat bij een enkele film en zo ja, zijn dat toevallig XViD's? Dit heb ik nl ook, alleen heel soms en alleen bij XViD's.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem doet zich zelden voor. Bij een enkele film heb ik het.
En ik zie net dat het alleen onder WMP is. Met BS player heb ik er geen last van.
Thanks. Topic can be closed.

Verwijderd

wel handig als je dat voortaan eerst checkt voordat je een topic gaat openen he ;)
Pagina: 1