Toon posts:

[Photoshop7] Ineens veel en vage problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren begon photoshop 7.0 ineens vage problemen te geven (na nu ongeveer 6mnd geinstalled te zijn zonder probs):

- Kan file niet saven, want dan is het 'in use with another program' Dus elke keer de file renamen.
- Kan psd files waarin ik gewerkt heb voor een boot (als photoshop uitstaat natuurlijk) niet meer verplaatsen. File is in use by another program
- Out of ram als ik text van kleur wil veranderen
- Duurt een +/- minuut om text te plaatsen
etc.
- Ik kan wel 100en layers maken van 3000x3000 postertjes 600dpi zonder mem probs.

Alles loopt verder soepel oa de zware dingen als, games, benchmarks, 3dsmax, flash etc etc.

Ik heb het volgende geprobeerd:
- Extra ruimte vrij gemaakt op harddisk (nu in totaal bijna 120GB vrij) waarvan 30 op de partitie waar photoshop is geinstalled.
- Defrag, Virusscan, Adaware scan, Spybot scan, Norton Utilities scan, Harddisk checks, Memtests
- Photoshop opnieuw installed
- Alles in achtergrond afgezet

Tot nu toe geen oplossing.. wat is dit voor vaags? Want verder werkt alles zoals gezegd 100%.

Verwijderd

hmm .. dit hoor ik vaker de laatste tijd .. vooral de minder legale versies blijken er last van te hebben .. .. ..

Verwijderd

Topicstarter
Het is een legale versie en legale licentie.
En buiten dat heeft ie het ook 6 maanden vlekkeloos gedaan.. Ik heb ze al een mailtje gestuurd, eens kijken of ik een week of een maand mag wachten op antwoord.

Os is trouwens winXPsp1.
Net nog even met scratch disks enzo gespeeld, maar helaas..

Wel is na een uninstall -> reboot -> install, ineens alles weer zoals het was. Dwz mijn instellingen, recente files etc (terwijl ik na de uninstall alle resterede files handmatig nog wis). Saved photoshop soms nog ergens anders?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2003 03:29 ]

Verwijderd

In het register.

Verwijderd

en in de prefetch