Hoe zit dat met de geheugenprijzen?? =/

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Matt_E
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-07 11:48
Hallo,

Wil ik laatst wat geheugen gaan kopen, 512 mb ddr, dacht ik; "ik wacht nog wel even, de prijzen gaan wel nog wat omlaag" Maar nee hoor, met de week schieten ze omhoog en kon ik ze eerst voor 60 euro krijgen, betaal ik er nu over de 100 euro voor! :r :r (over het algemeen gezien) Ik vind het echt belachelijk!! Weet iemand, hoe dit zit? Het zal wel een crisis zijn ofzo, of een japanse fabriek naar de klote, of door de slechte economie, bla bla bla. Maar nog liever wil ik weten; weet iemand of die prijzen binnenkort gaan dalen?? :P want dan weet ik of ik nog moet wachten, aangezien er over een week hier in Eindhoven weer een computerbeurs is. ;) alvast bedankt :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je hoeft geen geheugen te kopen hoor, dus ik zie niet in wat er "belachelijk :r :r" aan is :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Geheugenprijzen stijgen en dalen altijd, of jij dat nou belachelijk vindt of niet. En ik zal even aan mijn glazen bol vragen... ehmm..... kut, blue screen... nou, dat ding werkt dus niet nu... maarehhh... hoe moeten wij weten wanneer de prijzen gaan dalen?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

De mensen die weten wanneer de prijzen gaan stijgen cq dalen zullen niet posten in dit topic (die zijn te druk bezig hun geld te tellen :P )

Het is net als aandelenhandel etc. , kwestie van vraag en aanbod, niets staat vast.

Check regelmatig de prijs en koop op het moment dat die jou bevalt.

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

• Matt_E
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-07 11:48
igg schreef op 20 September 2003 @ 01:35:
De mensen die weten wanneer de prijzen gaan stijgen cq dalen zullen niet posten in dit topic (die zijn te druk bezig hun geld te tellen :P )

Het is net als aandelenhandel etc. , kwestie van vraag en aanbod, niets staat vast.

Check regelmatig de prijs en koop op het moment dat die jou bevalt.
8)7 8)7 8)7

naja wachten dan maar :| :/

had ik het toch maar gekocht toen ik het voor 60 kon krijgen :'(

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Matt_E schreef op 20 september 2003 @ 01:38:
[...]

8)7 8)7 8)7

naja wachten dan maar :| :/

had ik het toch maar gekocht toen ik het voor 60 kon krijgen :'(
Tsja had ik nu maar die 512 voor 100 gekocht i.p.v. 300 8)7 as said... prijzen verschillen bij de dag.... en een kat in de zak koop je over het algemeen niet bij geheugen, dus koop het gewoon als je het nodig hebt :)

Deze plek is te koop.

• ronny
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2024

ronny

Trotse vader

Maar door gaans gaan ze eind van het jaar om hoog en begin van het jaar om laag.
Nu begint het nieuwe school jaar dus veel verkoop.
Veel verkoop is veel vraag is hoge prijs
Eind van het jaar is het kerst is hoge vraag is hoge prijs
dus begin van het jaar heeft iedereen een computer minder vraag is lagere prijs.

specs werkpaard Youngtimer Touring Car Campionship

Verwijderd

Matt_E schreef op 20 september 2003 @ 01:28:
aangezien er over een week hier in Eindhoven weer een computerbeurs is. ;) alvast bedankt :)
offtopic:
thx 4 reminding

tsja, je ziet het ook in alle boekjes van pc-zaken: overal netjes de prijs bij, maar niet bij geheugen...

Verwijderd

nu je het zecht.. k betaalde meer voor me geheugen (110 euro, 2*256 mb pc3200 Infineon ) dan voor mijn mbo of cpu..(Xp1700+&Msi KT4V-L, 55,00&73,90 9en ik zie net dat ze geen Xp1700+jes meer verkopen :P) das samen 15 euro meer dan het geheugen alleen al.. lijkt belachelijk maar ikhad eigenlijk moeten wachten tot naar kerst/nieuwjaar.. dan is alles echt flink goedkopen.. sparen dus >:) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2003 08:28 ]

• Abbadon
  • Laatst online: 23:05
Dit is idd tarot kaarten werk. Hou de prijzen gewoon in de gaten of de berichtgeving, soms wordt er wel eens door deze of gene instelling een voorspelling gemaakt :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.