Zoeken naar postings ipv topics ?

Pagina: 1
Acties:

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:38

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Topicstarter
Ik heb wat probleempjes met mijn ATI8500DV-AIW en kom met de search "algemene radeon topics" tegen.

Naast het feit dat dat veel tijd kost om door te spitten geeft het ook turende ogen en hoofdpijn :)

Zou de search niet verfijnt kunnen worden om postings op te zoeken waarnaar je kunt jumpen en verder kunt lezen :?

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• Janoz
  • Laatst online: 30-09 16:40

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Zet het aantal postings op 999 en druk ctrl-F. Het 'zoeken op postings' gaat erg lastig worden omdat (afaik) de search gegevens niet op die manier zijn opgeslagen. Is een beetje ingewikkeld, maar het komt er op neer dat de search alleen maar weet wat een relevant topic is en niet welk bericht het is.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als jij je probleem niet in een specifiek topic kan vinden, mag je een specifiek topic openen. Verwachten dat je 400 delen radeon topic door gaat nemen is niet realistisch en je mag dat er gewoon bijzetten. Open dus gewoon een topic waarin je duideliijk aangeeft wat je probleem is, wat je gezocht en (niet :P) gevonden hebt en post alle relevante gegevens en je hebt een prima topic.

Grote radeon topics zijn IMO een grote kwaal voor de bruikbaarheid van het forum als "knowledge base" waarin je zoveel mogelijk zaken zo snel en goed mogelijk kan opzoeken en we hebben afgesproken dat deze alleen gebruikt worden om ervaringen met een product te bespreken. Specifieke problemen mogen in specifieke topics, omdat ze dan in de toekoms wel terug te vinden zijn (het is IMO dus alleen maar beter dan dat je in elk groot topic herhaling van dezelfde vraag krijgt, omdat het niet/slecht te vinden is).

[ Voor 41% gewijzigd door JvS op 20-09-2003 00:54 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• memphis
  • Laatst online: 16:38

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Topicstarter
JvS bedankt !
Dat idee had ik namelijk ook al.

Opvallend is dat ik naar 1 van mijn problemen al gezocht heb en heel veel dezelfde vragen heb gezien maar niemand blijkbaar een antwoord kan geven en dat is het afstemmen van + en - kanalen wat niet echt mogelijk blijkt te zijn en het vastleggen in voorkeuzezenders ;(

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Het lijkt me overigens wel handig als er een gebruiksvriendelijke mogelijkheid zou zijn om van een topic alle posts in één keer weer te geven.

In je prefs het aantal posts heen- en terugzetten naar 999 kan wel, maar is nogal omslachtig. Handiger zou zijn als bijv. bovenaan naast het 'meld'- en het 'bookmark'-knopje hiervoor nog een derde knopje kwam. Of desnoods dat je het kan doen door ?posts=999 achter de URL te zetten.

Maar goed, dit is meer een feature-request.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
wicher schreef op 20 september 2003 @ 13:17:
Of desnoods dat je het kan doen door ?posts=999 achter de URL te zetten.
?limit=999, bijna goed dus ;)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1