vreemd
ik zou toch wel willen weten hoe dit zit:)
ik zou toch wel willen weten hoe dit zit:)
[ Voor 80% gewijzigd door markvt op 20-09-2003 00:09 ]
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
RTL F!
er zit een macrovision beveiliging op de 8500dv, maar via de tuner zou je daar geen last van moeten hebben..
Macrovision is naar buiten toe zodat je DVD's niet weer op een ander medium kan opnemen (alsof dat helptTele schreef op 20 September 2003 @ 00:11:
RTL F!er zit een macrovision beveiliging op de 8500dv, maar via de tuner zou je daar geen last van moeten hebben..
Ik heb een 8500dv, en deze heeft op de ingangen ook een macrovision beveiliging..Sinclair schreef op 20 september 2003 @ 09:40:Macrovision is naar buiten toe zodat je DVD's niet weer op een ander medium kan opnemen (alsof dat helpt)
Nou, ik ben erachter.
Ook de ATI kan aan de ingang Macrovision detecteren en mag dus bv. zo niet van een externe (met copyright) DVD of videofilm opnemen, blijkbaar was de RTL F1 uitzending of sommige beelden ervan ook in een Macrovision.
Ik ben wel een tooltje tegengekomen genaamd MMC REG-tools waar wat extra opties met de ATI uit te voeren is
Ook de ATI kan aan de ingang Macrovision detecteren en mag dus bv. zo niet van een externe (met copyright) DVD of videofilm opnemen, blijkbaar was de RTL F1 uitzending of sommige beelden ervan ook in een Macrovision.
Ik ben wel een tooltje tegengekomen genaamd MMC REG-tools waar wat extra opties met de ATI uit te voeren is
Dat zeg ikSinclair schreef op 22 September 2003 @ 19:53:
Nou, ik ben erachter.
Volgens de beschrijving wel
Ik zal de komende uitzending weer eens proberen op te nemen......
Pagina: 1