Toon posts:

Generals hosten met router?

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey jongens, ik zit achter een router (e-tech) en het lukt me niet om een game goed te hosten, vriend van me zit ook achter router, maar kan niet joinen bij mij.. wel bij anderen. porten staan open

ik word beetje sago van 7 uur kloten :S

thanks!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

7 uur kloten is heel wat. Ik neem aan dat je dan ook een heel verhaal hebt over wat je al geprobeerd hebt ;)
Wellicht dat Het Grote Poortmappingsverhaal interessant is? :) En de search al geprobeerd?

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:53

Valkyre

Kitesurf FTW!

TCP Ports: 80, 6667, 28910, 29900, 29920
UDP Ports: 4321, 27900

had ik na 30 sec googlen
en het staat ook wel ergens in de readme file van generals

[ Voor 25% gewijzigd door Valkyre op 20-09-2003 02:50 ]

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
ok ik ben een stap verder, de ports wist ik wel, maar:

ik heb altijd generals online gespeeld met een maat van mij (hij zit achter een router, we spelen altijd via VPN). Nu zit ik ook achter een router, heb volgens mij alles goed ingesteld (poorten openen en doorverwijzen etc) we zien elkaar in de lan lobby, alles met connecten van VNP gaat goed, we komen samen in de game setup maar zodra we de game starten blijft mijn maat hangen in het loading scherm, ik laad wel goed door en kom in de game, zonder mijn maat!

wat is hier het probleem, ik heb al de search gebruikt maar dit niet kunnen vindne

alvast bedankt!

p.s voordat ik mijn router had, en we online speelden (hij zat altijd al achter router, en speelden via VPN) ging het altijd goed.

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

dam moet je denk ik iets van poorten van VPN forwarden lijkt me

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
al gedaan, vpn connecten gaat ook prima, alles gaat goed tot het laatste moment dat het spel moet laden :(

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

kan je niet gewoon via internet connecten dan?

iRacing Profiel

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Gohan-san schreef op 22 september 2003 @ 00:13:
kan je niet gewoon via internet connecten dan?
lol dat gaat niet als je het spel niet legaal hebt :P

maar ik denk niet dat het door je router komt maar hebben jullie wel dezelfde versie's van generals

en anders zit er iets fouts in je crack's maar kan helaas niet vertellen wat :)

Verwijderd

Topicstarter
vriend, ik heb 100% legale generals, en versies zjin ook hetzelfde, als het eerst wel werkt, en nu ik een router heb ineens niet ligt dat niet aan het feit dat mijn spel illegaal zou zijn

zou je voortaan niet meteen conclusies willen trekken?

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-01 10:54
misschien moet de router van je vriend ook een paar poorten forwarden (dezelfde als jij)? en waarom werkt t via internet niet en moet je t per se via VPN doen? kun je niet gewoon een ip'tje invullen bij join multiplayer game oid?

[ Voor 6% gewijzigd door The Evil Brain op 23-09-2003 12:23 ]

Pagina: 1