Toon posts:

URL blokkeren

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik wil een URL blokkeren zodat de desbetreffende site niet meer bezocht kan worden
ik heb al gezocht maar er moeten proggels worden geinstalleerd maar is er geen optie dat ik in IE 6.0 een URL kan blokken.

Windows XP proffesionel
het betreft een url van online steamen

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

internet options -> security -> rectricted zones ?

Iperf

Verwijderd

je kan de server blokkeren door hem in je host file te zetten en te laten verwijzen naar 127.0.0.1 of een andere server.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kan wel hoor, moet je de Content Advisor enablen, en dan bij Approved/Disapproved site de betreffende site op Never allowed zetten.

Tools -> Options -> Content -> Enable -> tabblad Approved Sites.

Virussen? Scan ze hier!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 22:43:
je kan de server blokkeren door hem in je host file te zetten en te laten verwijzen naar 127.0.0.1 of een andere server.
let op, niet als je een proxy gebruikt

Iperf

Verwijderd

inderdaad is je hostfile handiger in dit geheel, tenzij je policies hebt draaien zodat de noobs niet bij de restricted zone gaan lopen klooien. DAAR komen ze namelijk vast nog wel achter, maar hosts.sam (.sam weghalen wanneer je hem gaat gebruiken) in je system32/drivers directory is vast niet zo bekend. succes!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-09 10:10

lordsnow

I know nothing

Je kan in je host file (staat in C:\Windows\System32\Drivers\etc) deze URL toevoegen en laten verwijzen naar het IP adres van bv Tweakers, Google of Disney of zo.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 09:28
fish schreef op 19 September 2003 @ 22:46:
[...]
let op, niet als je een proxy gebruikt
Maar dan kan het weer makkelijk in de proxy zelf.

No production networks were harmed during this posting

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat heb je zelf al geprobeerd?
Waar en met welke trefwoorden heb je gezocht?
Als ik een eenvoudige zoekopdracht geef: [search=website blokkeren] dan kom ik aardig wat tegen wat je kunt gebruiken.

Op GoT wordt er van je verwacht dat je zelf op onderzoek uitgaat voordat je een topic opent. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.