Toon posts:

Wachten met aankoop Intel p4 ja of nee?

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben me op dit moment aan het rondkijken voor een Pentium 4 processor, nu weet ik dat Amd dinsdag met de release komt van hun nieuwe processorlijn.

Nu zie ik dat vandaag de Intel p4 2.8 Ghz gigantisch onderuid is gegaan in prijs

-Intel Pentium 4 2,8GHz (800MHz FSB, Tray) € 198,-

Deze processor was gisteren nog vanaf 290,- te koop in de pricewatch!

Intel Pentium 4 2,6GHz (800MHz FSB, Tray) € 222,-

:X :?

Terwijl de wat bekendere winkels (Paradigit, Mycom, Funrpice) de 2.8 versie nog voor dik 300 euro van de hand doen?

Wat kan ik beter doen, voor een P4 gaan op dit moment of wachten? gaat de prijs nog verder omlaag deze week?

Of kan ik in het laatste geval beter gaan voor de nieuwe Amd processor?

Zie door de bomen het bos niet meer en hoop dat jullie me even verder helpen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 22:42 ]

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je je gewenste software niet kan draaien zoals jij het wil, dan ben je toe aan een nieuw systeem. Dat bepaal je zelf.

Je kan wel blijven wachten....

198 Euro vind ik een nette prijs.

{signature}

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jep, je kan zo lang wachten tot je een ons weegt .. De P4 zal volgend jaar vast slechts €10 kosten. Wil je daarvoor gaan? Of heb je het nu hard nodig? Go for it.

Ergo: kijk naar je huidige situatie. Dan kun je zelf het beste beoordelen of een aankoop verstandig is of niet :)

Niemand hier kan ruiken of er een bom in Taiwan gaat vallen, waarna de prijzen als een raket omhoog schieten .. Ook kan niemand ruiken dat Intel over een maand in een goede bui is en plotseling de prijzen van de P4's wil halveren .. Het is allemaal kristallenbol/koffiedik werk en daarvoor zit je goed verkeerd op GoT.

[ Voor 37% gewijzigd door BalusC op 19-09-2003 22:48 ]

Dit topic is gesloten.