[tele2] smsen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 22:36
ik heb nu een jaartje tele2 mobiel, bevalt me allemaal prima. maar vandaag was ik naar denhaag, btg op, dus ik opwaarderen(10 euro). kon ik geen smsjes meer sturen. heb mn btg opgevraagd, ja, de 10 euro was opgewaardeerd. ik probeer te bellen, lukt prima. ik laat iemand anders smsje sturen naar mij, lukt ook, smsje beantwoorden of een nieuwe schrijve: sms kan niet worden verzonden.

nu net weer geprobeerd, zelfde verhaal. mijn zusje heeft ook tele2 mobiel, zelfde telefoonrekening, ander nummer. bij haar lukt smsen nog wel goed.

verschillende nummers geprobeerd, sms centrale nummer ook vergeleken, klopte ook.

heeft iemand anders hier vandaag ook last van gehad, wat zou ik nog kunnen proberen? als echt niks lukt ga ik klanten service wel bellen. maar dat kan niet savonds om 10 uur. en of t int weekend kan weet ik niet, ga ik morgen wel proberen als t dan nog niet werkt, en niemand een werkend idee heeft genoemt.

als dit hier niet gevraagd mag worden, mijn excuses. heb de FAQ doorgelezen, meen niks gelezen te hebben over dit soort vragen, al komt dat van msn doet t niet, er wel bij in de buurt.

“An elephant is a mouse with an operating system”

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 22:36
update:

heb zonet de klantenservice gebeld. ze hadden geen idee, hebben met mij alle instellingen langs gelopen die ik zelf ook al had gedaan. en ze geven t nu door aan de technische dienst. k krijg of een nieuwe simkaarty of ze gaan daar iets doen.

wel een goede en snelle hulpverlening bij de klantenservice!!!!

“An elephant is a mouse with an operating system”

Verwijderd

ik heb exact hetzelfde probleem nu (sinds vorige week) en begin ook al een beetje wanhopig te worden.
Mijn probleem is dat ik slechthorend ben en niet de klantenservice kan bellen. Ik ben ook geheel afhankelijk van SMS en baal hier dus behoorlijk van :)
Overigens heb ik een motorola T192
maar de oplossing is dus andere simkaart?

Verwijderd

Vind het namelijk nogal vreemd dat ik precies hetzelfde heb en blijkbaar ook rond dezelfde periode