DualDesktop vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-08 21:33

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Topicstarter
Hoi, ik heb hier een dualmonitor opstelling, en doormiddel van de detonators mijn bureaublad dus opgedeeld. Nu is mijn vraag : Is het mogelijk om wanneer een je een applicatie maximaliseert, dat te doen op 1 Monitor. Nu wordt ie verdeeld over 2 monitoren, vrij irritant. Voor de rest : Dual screen is :9

P.S. Weet niet of deze hier hoort of in softe goederen ofzo.... :@

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Denk wel dat hij hier thuis hoort...
Wat betreft dat dual-Monitoring, het moet mogelijk zijn.
De helpfiles al eens doorgelezen, of een beetje gegoogled?
Ik kan je zo de directe oplossing niet geven, draai hier met een Radeon, en op dit moment 1 monitor, dus...

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:52
Kun je niet met nview de instellingen van een programma zo instellen dat hij slechts op een monitor mag voorkomen?

Je moet na installering van de detonators na een herstart nview installeren en dan uitzoeken hoe nview werkt. Hiermee kun je zulke zaken instellen.
New nView 2.0 Application Features:
Better application management
Robust application and window management allows users to harness to power of multiple display and multiple desktops
nView 1.0 Application Features:
Window and application management: Gives users full control over repositioning dialog boxes and application windows
http://www.nvidia.com/object/feature_nview.html

nView User's Guide

[ Voor 79% gewijzigd door paknaald op 19-09-2003 20:02 ]

• Wijnbo

Wijnbo

Topicstarter
Google levert weinig op...instellingen van de detonators levert ook niets op...
Er moet toch iets van een tooltje voor zijn :?

Ohjah, specs : XP2400, MSI KT4 Ultra, 768 DDR en een Geforce FX 5200 128 MB DDR TVOUT + DVI. 1 Monitor zit us met verloopstukje op die DVI.

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-08 10:43

w0w

eh monitor clonen is denk ik wat jij bedoelt?

Verwijderd

Er is zeker een tooltje wat nogal wat gebruikt wordt door mensen met een dual-monitor setup. Bij mij werkt het iig goed. Dat is dan wel op een ATI kaart maar dat maakt dat proggie als het goed is niks uit...

Tooltje heet Ultramon en is te downloaden op www.ultramon.com

Verwijderd

Clonen is toch echt 2x hetzelfde beeld? Denk dat hij eerder bedoeld dat ie 2x fullscreen IE of iets dergelijks kan krijgen. Gewoon op elke monitor 1 venster

• Wijnbo

Wijnbo

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 september 2003 @ 20:02:
Er is zeker een tooltje wat nogal wat gebruikt wordt door mensen met een dual-monitor setup. Bij mij werkt het iig goed. Dat is dan wel op een ATI kaart maar dat maakt dat proggie als het goed is niks uit...

Tooltje heet Ultramon en is te downloaden op www.ultramon.com
Thx :)
Pagina: 1