[Brander stuk?] Lite-on 16x

Pagina: 1
Acties:

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:52
Heb een heel vaag probleem aan de haak.
Ik heb een lite-on brander 16x. Die heeft het heel lang goed gedaan in mijn oude systeem. Er is niks veranderd in de configuratie maar nu stopt die er ineens mee na het schrijven van de lead-in. De cd is mislukt en moet de stekker eruit trekken. Dus ik dacht nero herinstallen en klaar, niet dus. De brander in mn nieuwe systeem gedaan en ja hoor met dezelfde versie van Nero doet die het wel weer! In simulatiestand kan die alleen als ik smartburn uit doe en dan geeft die de error buffer underun na 4%/lead-in ik volg het niet meer.

Wie wel?

no comment

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Controleer even de standaard dingen bij bufferunderrun.
ik zou beginnen met een reinstall van je OS voor de zekerheid.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:35
Nou, ik zou beginnen met een re-install van je moederbord-drivers, en dan met name je ide-drivers...

• Martinus
maar hoe is het mogelijk dat die van ene op de andere dag ermee kapt? geen software geinstalled of wat dan ook. Geen enkele verandering in hard- en /of software.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinus op 19-09-2003 19:30 ]

no comment

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04-2025
Martinus schreef op 19 September 2003 @ 19:30:
maar hoe is het mogelijk dat die van ene op de andere dag ermee kapt? geen software geinstalled of wat dan ook. Geen enkele verandering in hard- en /of software.
Dit kan ja, ik heb namelijk iets soortgelijks. Er zit bij mij nog garantie op, dus ik breng hem volgende week terug.

• Martinus
Croccifixio schreef op 19 september 2003 @ 19:33:
[...]

Dit kan ja, ik heb namelijk iets soortgelijks. Er zit bij mij nog garantie op, dus ik breng hem volgende week terug.
Maar waarom doet die het dan nog wel in een ander systeem :?

no comment

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04-2025
Martinus schreef op 20 september 2003 @ 22:31:
[...]

Maar waarom doet die het dan nog wel in een ander systeem :?
Begrijp ik ook niet. Mijn brander doet het ook niet meer, maar die geeft wel iets andere fouten (invalid writestate en zo, ook tijdens de simulatie). Ook bij mij is er nauwelijks wat veranderd aan de setup, afgezien wat software updates voor mijn videokaart en Mozilla.
Wat het is: er zit bij mij nog garantie op, daar heb ik voor betaald. Ik heb problemen met het apparaat en kan het probleem zelf niet oplossen voor zover ik weet. Nou, dan breng ik de brander gewoon terug om na te laten kijken. Daar heb ik garantie voor.
Pagina: 1