Hallo,
Ik wil morgen een portable dvd speler aanschaffen, (prijs klasse 300 / 500 euro)
na enige vergelijking kwa design en specs vind ik dit een aardig apparaatje:
======================
Beschrijving: De CH-LDV 710 heeft alle geavanceerde opties als de huidige standalone DVD-speler gefabriceerd in een compact formaat dat comfortabel in je hand past.
Neem hem mee naar de gekste plekken en bekijk je DVD's wanneer je maar wilt.
Hij is ideaal voor in de auto of in een vliegtuig, geschikt als de ideale personal entertainer.
Een 7" LCD scherm geeft je een zuiver video beeld in Widescreen 16:9 formaat. Het scherm is ook geschikt voor 4:3 TV formaat.
De ingebouwde speakers en zijn koptelefoon zorgen voor een realistisch geluid.
En tenslotte wordt alles ondersteund door een 4 uur durende accu.
Accessoires:
Koptelefoon
AC adapter
Mobiele auto adapter
Afstandbediening
Audio Output kabel
Video Output kabel

Prijs: 399 euro.
=======================
Heeft er iemand ervaring mee?
of zijn er dingen die ik over het hoofd zie.. en dit apparaat dus best tegenvalt in vergelijking tot andere portables kwa specs ?
Graag jullie mening.
Ik wil morgen een portable dvd speler aanschaffen, (prijs klasse 300 / 500 euro)
na enige vergelijking kwa design en specs vind ik dit een aardig apparaatje:
======================
Beschrijving: De CH-LDV 710 heeft alle geavanceerde opties als de huidige standalone DVD-speler gefabriceerd in een compact formaat dat comfortabel in je hand past.
Neem hem mee naar de gekste plekken en bekijk je DVD's wanneer je maar wilt.
Hij is ideaal voor in de auto of in een vliegtuig, geschikt als de ideale personal entertainer.
Een 7" LCD scherm geeft je een zuiver video beeld in Widescreen 16:9 formaat. Het scherm is ook geschikt voor 4:3 TV formaat.
De ingebouwde speakers en zijn koptelefoon zorgen voor een realistisch geluid.
En tenslotte wordt alles ondersteund door een 4 uur durende accu.
Accessoires:
Koptelefoon
AC adapter
Mobiele auto adapter
Afstandbediening
Audio Output kabel
Video Output kabel

Prijs: 399 euro.
=======================
Heeft er iemand ervaring mee?
of zijn er dingen die ik over het hoofd zie.. en dit apparaat dus best tegenvalt in vergelijking tot andere portables kwa specs ?
Graag jullie mening.