Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil morgen een portable dvd speler aanschaffen, (prijs klasse 300 / 500 euro)
na enige vergelijking kwa design en specs vind ik dit een aardig apparaatje:

======================

Beschrijving: De CH-LDV 710 heeft alle geavanceerde opties als de huidige standalone DVD-speler gefabriceerd in een compact formaat dat comfortabel in je hand past.
Neem hem mee naar de gekste plekken en bekijk je DVD's wanneer je maar wilt.
Hij is ideaal voor in de auto of in een vliegtuig, geschikt als de ideale personal entertainer.
Een 7" LCD scherm geeft je een zuiver video beeld in Widescreen 16:9 formaat. Het scherm is ook geschikt voor 4:3 TV formaat.
De ingebouwde speakers en zijn koptelefoon zorgen voor een realistisch geluid.
En tenslotte wordt alles ondersteund door een 4 uur durende accu.

Accessoires:

Koptelefoon
AC adapter
Mobiele auto adapter
Afstandbediening
Audio Output kabel
Video Output kabel

Afbeeldingslocatie: http://www3.alternate.nl/prodpic/450x450/e/ed-c09.jpg

Prijs: 399 euro.

=======================

Heeft er iemand ervaring mee?
of zijn er dingen die ik over het hoofd zie.. en dit apparaat dus best tegenvalt in vergelijking tot andere portables kwa specs ?

Graag jullie mening.

Verwijderd

Topicstarter
iemand??????? ik wil hem morgen halen.. dus,
zonde als het een miskoop is.

Verwijderd

wij hebben thuis een normale dvd speler staan van cyberhome, werkt goed.
of dit ook voor dit ding geld weet ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de overweldigende reacties hier

Verwijderd

tja als niemand em heeft wordt het moeilijk, er moet toch iemand de eerste zijn? en weet je ? het is weekend....

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 18:03
En Dylan18, als je 'm hebt, wil je dan hier svp je ervaringen melden? :P

No production networks were harmed during this posting

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 06:33
Iets minder mooi denk ik (kleiner scherm en minder mooi uiterlijk) maar wel 100 Euro goedkoper en met TV tuner hebben ze een Lenco bij kijkshop. (zoek op Lenco op http://www.kijkshop.nl).
Ik heb er nog geen ervaring mee, ben zelf ook aan het overwegen een dergelijk apparaat te kopen, maar vind ze nog net ff te duur.
Er heb ook portables gezien waarbij het scherm los zit, maar wel samen met de speler verwerkt in een draagtas die je aan de hoofdsteun van de auto kan hangen. Bij Halfords en MediaMarkt heb ik een aantal varianten hiervan gezien voor een prijs ergens tussen de 249 en 300 euro. Lijkt me dat je op dat schempje ook andere apparaten dan kan aansluiten, wat dacht je van je playstation in de auto :)

Ik zie net dat deze Cyberhome ook video en audio in heeft. http://www.cyberhome-euro...rtable/ldv710/ldv710e.htm
Al met al een mooi apparaat denk ik, dat nog niet zo lang op de markt is. Wellicht daalt de prijs nog de komende maanden. In Duitsland is ie 50 euro goedkoper. http://geizhals.net/eu/?a=60994

Een ongeveer gelijke speler is denk ik de Mustek PL-207, http://www.pcmegastore.nl..._info.php?products_id=557

[ Voor 26% gewijzigd door dvdhoek op 20-09-2003 20:08 ]

Verwijderd

Nog maar even mijn reactie: ik heb een gewone Cyberhome DVD speler en die doet het prima, óók met mijn zelfgebrande DVD+R's en zonder een enkele hapering. Het gebruiken van SVCD gaat ook goed, die hebben alleen wel een erg lange opstart-tijd.

Verwijderd

Topicstarter
wouw goede tip... dies ziet er inderdaad STUKKE beter uit!
en nog goedkoper ook. en kwa specs is hij identiek!..
Ik ga hem denk ik maar gelijk bestellen.

Ik wil namelijk zo'n portable dvd, omdat ik mijn auto beetje aan het moderniseren ben :D ... van de week een nieuwe Ipaq gekocht met navigatie :D.. wel leuk iig.

Ik zal mijn ervaringen nog laten weten als ik hem binnen heb.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 17:46 ]

• MellyVille1
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-02-2024

MellyVille1

MacBook

misschien een tip: een kleurennavigatie systeem in de auto van bijv. VDO Dayton en daarop een auto-dvd speler aansluiten... zelfde effect alleen VEEEL mooier en minder inbraakgevoelig lijkt me zo.. of was je van plan na elke rit de dvd-speler eruit te pakken en de Ipaq eruit te halen?

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:32

CyBeRSPiN

sinds 2001

DVD's kijken in de auto? Pff, ik wordt al misselijk bij het lezen van een boek, bovendien lijkt het me best wel afleiden als zo'n ding afspeelt als je aan het rijden bent.

Mgoe, tis opzich wel een leuke gadget, heb er verder totaal geen ervaring mee, maar die Mustek kan dus maar max 2,5 uur afspelen die andere kan 4 uur, of zou je hem op je auto-accu kunnen laten draaien (vast wel)

Verwijderd

Topicstarter
MellyVille1 schreef op 21 September 2003 @ 20:33:
misschien een tip: een kleurennavigatie systeem in de auto van bijv. VDO Dayton en daarop een auto-dvd speler aansluiten... zelfde effect alleen VEEEL mooier en minder inbraakgevoelig lijkt me zo.. of was je van plan na elke rit de dvd-speler eruit te pakken en de Ipaq eruit te halen?
inderdaad.. de dvd neem ik niet bij elke rit mee uiteraard..
en de ipaq haal ik er zowiezo eruit altijd.. en ook gebruik ik de ipaq voor meerdere functies buiten de auto, dus daar heb ik hem ook nodig. 8)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem ondertussen

Afbeeldingslocatie: http://www.pcmegastore.nl/catalog/images/DVD_portable.jpg

Geweldig apparaat!
kwa design en specs is hij echt de goedkoopste in zijn soort!

geluid is ook mooi!!

Verwijderd

Hmmm... kan je misschien een foto posten van hoe je hem in je auto hebt staan? Heb zelf ook een iPAQ en wil ook wel zo'n DVD speler in m'n auto.

• dvdhoek
Ik heb inmiddels zelf de Cyberhome versie, alleen met een ander merknaampje erop. Deze is te koop bij MediaMarkt en was in de aanbieding voor Eur 333. DVD +R en -R werkt goed. Beeld is scherp. Enige nadeel tot nu toe is dat de accu niet oplaadbaar is via het autosnoer, alleen via de 220 V adapter.
Op http://www.cyberhome.com/products.asp?Product=ACB01 zie je een speciale tas om hem in je auto te bevestigen. Die wordt overigens niet bijgeleverd.

De Mustek hebben ze overigens inmiddels ook bij Conrad.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 21:28

shameblaster

BB4E^Cons

Hallo,

Het leek mij onzin om een nieuw topic aan te maken dus post ik hier mijn vraag:

Ik zag vandaag in de krant een advertentie bij de lidl voor een portable dvd speler.
Deze had een tv tuner erin.
Het leek mij erg mooi om voor een portable dvd player met tv tuner erin te gaan sparen. ( niet die van de lidl maar eenandere )

Mijn vraag is nu:

Als ik zo'n portable dvd speler koop met tv tuner, kan ik deze dan op mijn monitor aansluiten om zo tv te kijken?
Zo ja heb je dan gewoon ''normaal'' scherp beeld(ligt aan je monitor maar tog word het beeld niet ''opgerekt''?
met opgerekt bedoel ik dat op zo'n klein apparaatje het beeld klein is en asl je het dan op je monitor aansluit dat het dan vergroot word????

Dit leek mij mooi zodat ik geen tv hoef te kopen en een dvd speler:)
En het is natuurlijk mooi qua design
Bvd

Cons:::BB4E

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 21:28

shameblaster

BB4E^Cons

shameblaster schreef op 18 december 2003 @ 20:34:
Hallo,

Ik zag vandaag in de krant een advertentie bij de lidl voor een portable dvd speler.
Het leek mij erg mooi om voor een portable dvd player met tv tuner erin te gaan sparen. ( niet die van de lidl maar eenandere )

Mijn vraag is nu:

Als ik zo'n portable dvd speler koop met tv tuner, kan ik deze dan op mijn monitor aansluiten om zo tv te kijken?
Zo ja heb je dan gewoon ''normaal'' scherp beeld(ligt aan je monitor maar tog word het beeld niet ''opgerekt''?
met opgerekt bedoel ik dat op zo'n klein apparaatje het beeld klein is en asl je het dan op je monitor aansluit dat het dan vergroot word????

Bvd
Iemand :?

Cons:::BB4E

• dvdhoek
shameblaster schreef op 18 december 2003 @ 20:34:
Hallo,

Mijn vraag is nu:

Bvd
Rechtstreeks op de monitor kan waarschijnlijk niet, tenzij er een composite en/of svhs aansluiting op zit, dat zijn namelijk de video uitgangen van een dergelijke speler.
Pagina: 1