Toon posts:

AEG DECT Ventura D10

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gister heb ik in een telefoonwinkel een nieuwe set gekocht, de dect van aeg...
omdat ze geen handsets hadden, heb ik 2 x de "basis + handset" gekocht met het woord van de verkoper dat ze gewoon met elkaar moeten werken als je 1 van de basis stations alleen als oplader gebruikt.

Je raad het al.... ik krijg het niet aan de gang.
Als ik bijde basisstations stroom geeft, melden alle 4 de telefoons zich aan, alleen melden 2 telefoons zich aan bij het ene station, en 2 bij de andere.
In het menu van de handset kan ik me aanmelden bij een basisstation, 1-4 echter staan ze bij alle toestellen op 1 dit werkt dus niet, 2 krijgen een kiestoon, 2 niet.

Nu vraag ik me af of ik ook bij de basis stations moet zeggen dat ze basisstation 1 en 2 zijn.... maar dat kan ik nergens vinden in de handleiding (die op sommige punten toch al niet klopt).

Kan je wel 2 basisstations aan elkaar koppelen??? zo ja, hoe?
heb gisteravond de hele avond lopen pielen met die dingen... ik krijg het maar niet voor elkaar.

website van AEG helpt ook niet echt trouwens!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 19:05 ]

• flagnite
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Bij AEG kun je de basisstations niet aan elkaar koppelen (Siemens kan dit wel overigens). Wat je wel kunt doen is alle 4 je handsets op 1 basisstation aanmelden (ze zijn immers allen GAP compatible). De losse (extra) lader kun je ook straffeloos gebruiken. De tweede handset heb je niets aan, als je hier namelijk een toestel oplegt zal 'ie zich daar op aanmelden in plaats van op het hoofdbasisstation.

Verwijderd

Topicstarter
Dan maar morgen terug naar de winkel... ik heb alles nog (dozen enz....) dus dat moet ik toch wel kunnen ruilen dan?

• flagnite
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zeker wel. Terugbrengen/ruilen moet geen probleem zijn aangezien ze je iets hebben verkocht wat niet werkt op de manier die jij wilt (en waar je ook specifiek naar hebt gevraagd)