Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
eeeuh zou je je niet moet authenticeren op de mailserver?
of zou de server het als spam zien????
[ Voor 26% gewijzigd door hobbeldebobbel op 19-09-2003 19:12 ]
hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet
Nee, voor die Chello SMTP hoef je niet in te loggen ofzo. Ik heb 't net MET authentication geprobeerd, maar dat maakt niet uit.hobbeldebobbel schreef op 19 September 2003 @ 19:07:
Edit: HO laat maar... volgens mij is het probleem opgelost. Weet niet waarom, maar ik krijg opeens het berichtje binnen. Vreemd... Zal toch wel die authentication zijn, thanks!
[ Voor 25% gewijzigd door spaceboy op 19-09-2003 19:13 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Volgens mij ligt dit aan hotmail.
Hotmail filtert mails. Op e.o.a. manier worden mails met als afzender @hotmail.com geweigerd als ze niet zelf vanaf hotmail gestuurd worden.
Hotmail filtert mails. Op e.o.a. manier worden mails met als afzender @hotmail.com geweigerd als ze niet zelf vanaf hotmail gestuurd worden.
Verwijderd
Het is volgens mij zo dat je bij sommige providers eerst je mail moet ophalen en dat je dan pas via hun smtp server kan verzenden.hobbeldebobbel schreef op 19 september 2003 @ 19:07:
Da's volgens mij niet helemaal waar: als ik als afzendadres mijn hotmailaccount in Outlook expres invul terwijl ik de mail verstuur via Chello, heeft 'ie daar geen problemen mee.Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 23:23:
Volgens mij ligt dit aan hotmail.
Overigens heb ik afgelopen week ook met mailen zitten stoeien in combinatie met Hotmail. Uiteindelijk bleek dat ik gewoon geduld moest hebben: sommige mailtjes duurden een kwartier tot 25 minuten om aan te komen bij hotmail!
Pagina: 1