[win 2k adv server] kijken welke gebruikers er zijn ingelogt

Pagina: 1
Acties:

• the_dgc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11-2022

the_dgc

raar he..... leven!!

Topicstarter
ok heb de volgende situatie.
ik heb een win 2k adv server draaien en ik wil graag kunnen zien welke mensen er wanneer en hoelang al zijn ingelogt.

ik ben een tijdje aan het zoeken geweest in de help van windows zelf en in de search van got maar ben er niets wijzer van geworden.

zit er in windows die optie of moet ik misschien een ander programma installeren.

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

terminal service manager? (als je het over terminal service gebruikers hebt).

Anders auditing aanzetten

[ Voor 62% gewijzigd door Emmeau op 19-09-2003 17:37 ]

If you choose to criticise you choose your enemies

• the_dgc

the_dgc

raar he..... leven!!

Topicstarter
bingo

die terminal service manager heeft me he antwoord gegeven

bedankt voor de hulp
Emmeau schreef op 19 September 2003 @ 17:37:
terminal service manager? (als je het over terminal service gebruikers hebt).

Anders auditing aanzetten

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 09:20

mutsje

Certified Prutser

Aan TS, Als je een topic start vul dit dan zover mogelijk met informatie, het is dat Emmeau loopt te gokken dat je Terminal Server gebruikt maar dit is nergens in je openings thread weer te vinden. Het is voor mensen op GOT wel zo handig als je volledige informatie geeft.

thanks.

• the_dgc

the_dgc

raar he..... leven!!

Topicstarter
mutsje schreef op 20 september 2003 @ 10:10:
Aan TS, Als je een topic start vul dit dan zover mogelijk met informatie, het is dat Emmeau loopt te gokken dat je Terminal Server gebruikt maar dit is nergens in je openings thread weer te vinden. Het is voor mensen op GOT wel zo handig als je volledige informatie geeft.

thanks.
op de eerste plaats sorrie voor de late reactie.

maar ik wilde toch effe reageren op deze persoon. ik gebruik geen terminal server. vandaar dat het niet in de topic staat. het is toevallig gewoon de oplossing op mijn probleem

Pagina: 1