een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
terminal service manager? (als je het over terminal service gebruikers hebt).
Anders auditing aanzetten
[ Voor 62% gewijzigd door Emmeau op 19-09-2003 17:37 ]
If you choose to criticise you choose your enemies
Hyena > http://www.systemtools.com/
bingo
die terminal service manager heeft me he antwoord gegeven
bedankt voor de hulp
die terminal service manager heeft me he antwoord gegeven
bedankt voor de hulp
Emmeau schreef op 19 September 2003 @ 17:37:
terminal service manager? (als je het over terminal service gebruikers hebt).
een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
Aan TS, Als je een topic start vul dit dan zover mogelijk met informatie, het is dat Emmeau loopt te gokken dat je Terminal Server gebruikt maar dit is nergens in je openings thread weer te vinden. Het is voor mensen op GOT wel zo handig als je volledige informatie geeft.
thanks.
thanks.
op de eerste plaats sorrie voor de late reactie.mutsje schreef op 20 september 2003 @ 10:10:
Aan TS, Als je een topic start vul dit dan zover mogelijk met informatie, het is dat Emmeau loopt te gokken dat je Terminal Server gebruikt maar dit is nergens in je openings thread weer te vinden. Het is voor mensen op GOT wel zo handig als je volledige informatie geeft.
thanks.
maar ik wilde toch effe reageren op deze persoon. ik gebruik geen terminal server. vandaar dat het niet in de topic staat. het is toevallig gewoon de oplossing op mijn probleem
Pagina: 1