[pricewatch] 2 dingen

Pagina: 1
Acties:

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-02 23:51
http://www.tweakers.net/pricewatch/61278

die heb ik nu al 4x gemeld, en is al 4x weer teruggekomen, hierbij wil ik nogmaals zeggen dat dat ddr geheugen wat ze aanbieden op hun site (512 voor 62 euro)
dat ze dat helemaal niet hebben, maar hun goedkoopste is 98.40 euro en staat op de site als OEM dus mag wat mij betrefd onder deze catagorie: pricewatch: 512MB PC2100 DDR (Merkloos)

ander ding wat redelijk verwarrend is:
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/350

zit hem in de plextor branders, de T3 is met software en T3K zonder, staat er nu een beetje dubbel in. Ook vreemd dat bij rax de BULK versie verkocht word, en die in de pricewatch staat bij retail.

alvast bedankt

[ Voor 35% gewijzigd door Jimbolino op 19-09-2003 16:58 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb PID van het geheugen van ConlineS Computer Components doorgegeven aan de PWM-mensen. Die kunnen daar beter naar kijken dan ik. De branders moeten nu in orde zijn.

• Roelant
  • Niet online
Jimbolino schreef op 19 September 2003 @ 16:53:
http://www.tweakers.net/pricewatch/61278

die heb ik nu al 4x gemeld, en is al 4x weer teruggekomen, hierbij wil ik nogmaals zeggen dat dat ddr geheugen wat ze aanbieden op hun site (512 voor 62 euro)
dat ze dat helemaal niet hebben, maar hun goedkoopste is 98.40 euro en staat op de site als OEM dus mag wat mij betrefd onder deze catagorie: pricewatch: 512MB PC2100 DDR (Merkloos)
Noted, en opgelost.

Het "in herhaling vallen" van dergelijke fouten komt omdat de prijs vanuit de database van de shop aan het product gekoppeld is (het kleurtje van het bedrijf in de pricewatch bevestigd da, dat betekend dat het bedrijf een PWManager Abbo heeft), waardoor de prijs elke 12 uur uit de database van de shop in onze pricewatch wordt bijgewerkt, of toegevoegd indien de leverancier daar nog niet is vermeld.

Ik heb de koppeling met het PC266 geheugen verwijderd, en gezien het feit dat er geen leveranciers meer voor bekend zijn het product zelf uit de pricewatch ook. Gelijk even opnieuw aangemaakt bij het PC2100 geheugen. Vanaf de volgende automatische update zal 'ie daar vermeld staan :)

• Jimbolino
  • Laatst online: 28-02 23:51
hij staat nu wel bij de goede, maar de prijs is nog steeds niet goed
pricewatch: 512MB PC2100 DDR (Merkloos)

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• Roelant
  • Niet online
Jimbolino schreef op 20 September 2003 @ 01:55:
hij staat nu wel bij de goede, maar de prijs is nog steeds niet goed
pricewatch: 512MB PC2100 DDR (Merkloos)
Hmm, over het niet kloppen van de prijs had ik heengelezen. Ik zal de koppeling en de prijs verwijderen, want ik kan natuurlijk niet in de database van de shop roeren, dus als er een prijs niet klopt (of wellicht gaat het in hun database gewoon om een compleet ander product) houdt het hier wat mij/ons betreft op :)