Frustratie Al om... Ik heb een PC waar een MSI KT4 Ultra (MS-6590) mobo in zit met bluetooth on board. Nu kreeg ik bij mijn deze zomer aangeschafte laptop (de Jewel (Alpha) 2780, je weet wel, die superstunt van computerland) gratis een bluetooth Dongle (merkloos, waarschijnlijk van jewel zelf). Dus ik dacht: "Waarom niet, ik zet een bluetooth LAN op". Nu zit ik hier al in een netwerk en achter een router, maar voor de overzichtelijkheid heb ik alle andere netwerkverbindingen maar uitgeschakeld. Het probleem is eigenlijk dat ik geen idee heb hoe ik het moet doen. De BT-devices als normale netwerkkaarten behandelen werkt iig niet. De 2 BT devices zien elkaar iig wel, en het lukt ook wel om ze te pairen, alleen ik krijg geen ping. Het probleem is denk ik dat bij de verschillende devices verschillende software geleverd is die niet compatible lijken te zijn. Als ik de software van het ene device installeer op de andere computer kan hij het bluetooth device dat daarop zit niet vinden, dus dat werkt ook niet. Heeft iemand enig idee hoe ik een LAN met bluetooth opzet, of of er misschien software is die alle BT devices ondersteunt? Ik zou erg dankbaar zijn... 
De programma's die ik gebruik zijn "MiniBluelet Pan" i.c.m. "BlueNAT" op mijn laptop en het MSI-bluetooth programma (met my bluetooth places etc.) op mijn PC.
De programma's die ik gebruik zijn "MiniBluelet Pan" i.c.m. "BlueNAT" op mijn laptop en het MSI-bluetooth programma (met my bluetooth places etc.) op mijn PC.
[ Voor 3% gewijzigd door Berrick op 19-09-2003 16:48 ]
When someone beats you with a flaslight, you make light shine in all directions.