Toon posts:

Vreemd bestand na versturen attachment

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vreemd probleem doet zich voor na het versturen van een attachment vanuit Outlook Express.

Er nestelt zich, ogenschijnlijk willekeurig op de harde schijf, een nieuw bestandje zonder extentie met als enige naam het golfje, shift naast de 1, ~ dus.

~ is ook het enige wat in de explorer te zien is, met iedere keer na het vesrturen van een attachment via e-mail een willekeurig andere grootte.

Nee, het is geen virus, ook op een perfect schoon systeem welke nog niets eens iets anders dan Windows 2000 inclusief alle windows updates en compleet up-to-date virus scanner heeft geinstalleerd verschijnt het bestand.

Het lijkt in Outlook express te zitten, maar ik kan niet zoeken via google op ~ ...

Wie weet meer? Of heeft het ook?

Verwijderd

Is wel eens voorbij geweest..
Gevolg van een patch voor OE.. Geen fix voor afaik.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Zie het wel eens op XP-SP1 systemen met IE6/OE6.
Op de ene PC komt het in de root van de systempartitie te staan, op de andere in \Documents&Settings\<gebruikersnaam>\.

Ik dacht altijd dat het een of andere temporary file fout was m.b.t. het OE6 adresboek, had eigenlijk nog nooit aan attachments gedacht...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Hoe ziet het er eik uit al bekijk je het ff met notepad ofzo? :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.