Mailbotje van streek?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-03 07:16

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Net ontving ik dit mailtje:
Hoi PromWarMachine,

Zojuist is er in Tweakers.net Vraag & Aanbod een advertentie geplaatst waarin de Club3D Radeon 9800 Pro 128MB DDR wordt aangeboden voor een prijs van € 465,-. Je kunt reageren op de advertentie via de onderstaande link:

http://www.tweakers.net/aanbod/111161

Deze email werd automatisch gegenereerd. Je kunt je Vraag & Aanbod Notificatie-instellingen wijzigen via http://www.tweakers.net/m...icatie/?Action=Pricewatch .

Met vriendelijke groet,

Het mailbotje
Ga naar de link en zie dat de prijs geen 465, maar 365 is?

'k Heb zelf nog nooit een advertentie gezet, maar ik denk dat de topicstarter hem later geedit heeft tot 365? :? Dit staat niet in het bericht en ik heb er ook geen bericht over gehad?

Wat is (was) hier aan de hand?

Dividend for Starters

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zo te zien heeft hij inderdaad de advertentie een minuut na het plaatsen aangepast. Vermoeddelijk heeft hij daarbij alleen de prijs veranderd. Toch netjes dat de prijs honderd euro lager blijkt te liggen? :P.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-03 07:16

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Robin Vreuls schreef op 19 september 2003 @ 18:16:
Zo te zien heeft hij inderdaad de advertentie een minuut na het plaatsen aangepast. Vermoeddelijk heeft hij daarbij alleen de prijs veranderd. Toch netjes dat de prijs honderd euro lager blijkt te liggen? :P.
Zeker ;)
'k Hoopte het al, anders zou 't botje ziek zijn en dat wil natuurlijk niemand O+

Thanks voor 't uitzoeken, als je graag sloten zet, ga je gang :P

[ Voor 10% gewijzigd door PromWarMachine op 19-09-2003 18:27 ]

Dividend for Starters

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben geen slotenmaker, wel een slotenbreker :+.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zo eentje wil je dus hebben?

Dit topic is gesloten.