Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
welke pagina gaat dit over?
btw: hoe weet je dat? ben je hlpdsk's cloontje?
iets meer info is wel leuk
[ Voor 38% gewijzigd door BasieP op 19-09-2003 16:37 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Er zijn 13168 resultaten, verdeeld over 132 pagina's.
Bij mij krijg ik ze gewoon per 100...Er zijn 28389 resultaten, verdeeld over 284 pagina's.

en ik zie dit; ... en dat zijn er geen honderd per pagina.
[ Voor 16% gewijzigd door avon op 19-09-2003 18:21 ]
Hij geeft 100 terug, vervolgens kijkt hij naar jouw rechten.... de fora waar je geen rechten voor hebt filtert hij eruit...AvOn schreef op 19 September 2003 @ 18:21:
[afbeelding]
en ik zie dit; ... en dat zijn er geen honderd per pagina.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dus dat zijn er geen honderd.
Bij mij is het ook zoiets, ik zou uitkomen op 25 topics per page maar ik zie er maar 24. Misschien dat het een afrondingsprobleem is? 7199/288=24.99.
Edit:
The grand inquisiteur heeft denk ik gelijk, van mij zijn er een aantal topics naar crewfora verplaatst en die zitten er niet tussen maar worden wel geteld. ACM had daar laatst nog een verhaaltje over.
[ Voor 35% gewijzigd door bazs2000 op 19-09-2003 18:30 ]
Nu snap ik het; dus ze worden per 100 geparse'd vervolgens gecheckt en weergegeven enMaximaal aantal berichten per pagina
omdat ik van de modjes noggeen full access heb gekregen staan
er dan op sommige pagina's idd wat minder maar het kwam mij erg onlogisch
over.
[ Voor 62% gewijzigd door avon op 19-09-2003 22:23 ]
Ik lees het tegenwoordig als 'maximaal 100 weergeven', dan is dit gedrag opeens een stuk logischerAvOn schreef op 19 september 2003 @ 22:16:
Nu snap ik het; dus ze worden per 100 geparse'd vervolgens gecheckt en weergegeven
Dat is het in principe ook, maar om het wel op een logische manier te doen, moet je extra queries uitvoeren, en aangezien de serveradmins het liefst hebben, dat de servres zo minimaal mogelijk belast worden, kom je dit soort rare dingen tegenen omdat ik van de modjes noggeen full access heb gekregen staaner dan op sommige pagina's idd wat minder maar het kwam mij erg onlogisch
over.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Die Query wordt zoiezo uitgevoerd; anders gaf hij ze alle 100 wel weermoto-moi schreef op 19 September 2003 @ 22:58:
Dat is het in principe ook, maar om het wel op een logische manier te doen, moet je extra queries uitvoeren, en aangezien de serveradmins het liefst hebben, dat de servres zo minimaal mogelijk belast worden, kom je dit soort rare dingen tegen
er gaf vervolgens de melding
User not allowed to access this forum
(Interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)

Dus dan is het mooier als deze mapjes in het grijs worden weergegeven indien
toegang niet mogelijk is voor de active gebruiker; toch?
Zie dat [rml][ Feat] Onzichtbare fora zichtbaar maken[/rml] eigelijk op hetzelfde neerkomt.
[ Voor 12% gewijzigd door avon op 19-09-2003 23:34 ]
Nee dat is het niet. Die topics staan tenslotte niet voor niets in een verborgen forum. Gebruikers hoeven niet altijd te weten waar dat ding staat en wat de titel ervan is. En ja, vooral GoT-mods willen nog wel eens met de titel spelen in een crewforumAvOn schreef op 19 September 2003 @ 23:18:
Dus dan is het mooier als deze mapjes in het grijs worden weergegeven indien
toegang niet mogelijk is voor de active gebruiker; toch?
Dit topic is gesloten.
![]()