Ik heb hier een pc staan van een kennis, het volgende is er aan de hand : Deze AMD Athlon 2000+ met 1 Gb intern geheugen, een Pineaccle DC-10+ videokaart en een Point for view TI4200 videokaart, werkt sinds er XP op staat niet meer zoals het hoort. Eerder liep deze pc op Win2000, maar sinds er Xp op staat loopt die met grafische dingen zoals spelletjes, filmpjes en zelfs al bij een mp3 in mediaplayer vast. Het meest simpele spel kan die niet aan en de 'fontijn' in mediaplayer (tijdens mp3) kan die ook al niet aan. De juiste drivers zijn geinstalleerd en toch dit. Iemand enig idee ??
Heb je dat software pakket van Pineaccle helemaal geupdate? En de nieuwste drivers gebruikt voor die Pineaccle DC-10 kaart? En welke codec's heb je allemaal geisntalleerd?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat heb je zelf al geprobeerd
:
-Reinstall van Windows XP?
-Reinstall van drivers?
-HD opnieuw formatten naar NTFS formaat?
-Opstarten in veilige modus?
-enz.enz
-Reinstall van Windows XP?
-Reinstall van drivers?
-HD opnieuw formatten naar NTFS formaat?
-Opstarten in veilige modus?
-enz.enz
Je geef geen informatie over eventuele foutmeldingen, zonder deze kunnen wij ook weinig (ja gokken..)
XP eist meer van hardware, fouten komen in xp dan ook sneller boven dan andere windows OS-en. Matig ram kan het in ME bv best doen, maar af en toe blue screenen
in XP wordt t gewoon geweigerd..om maar wat te noemen.
XP eist meer van hardware, fouten komen in xp dan ook sneller boven dan andere windows OS-en. Matig ram kan het in ME bv best doen, maar af en toe blue screenen
Is het niet Pinnacle en Point of View?
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Drivers van Pinnacle zijn standaard out of the box niet XP comp... misschien die even downloaden. Of is er misschien sprake van IRQ sharing ?
[ Voor 26% gewijzigd door avon op 19-09-2003 16:05 ]
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Pagina: 1