Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

met shuttle remote control werkt maar niet :(

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de "shuttle remote control pn31"onlangs aangeschaft. Wil dus me pc met een afstandsbediening besturen die erbij geleverd is. Maar ik krijg em maar niet aan de praat. Winlirc en girder willen niet werken. Dit is volgens mij ook voor infrarood receivers op de com poort. En ik heb em op de usb. Moet ik bepaalde drivers hebben ofzo? Kan er echt helemaal niks over vinden.Ook niet op google..

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

wat voor ontvanger heb je? zo'n zelfgebouwde ofzo? en zit die dan goed in elkaar?

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

Topicstarter
nee tis een complete set.. dus niet zelf gemaakt..

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:22

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

werkt jou ontvanger wel met WinLirc? de meeste namelijk niet.
Kijk eens op de site van girder of er bij de input plugins een plugin staat voor jou set.

Ik zat ff op de site van Shuttle te kijken, en volgens mij wordt die ontvanger als HiD interface geïnstalleerd in windows (net als een USB keyboard, muis, joystick).
Je hebt er dus een driver en config tool voor nodig, en in eerste instantie geen girder (in ieder geval niet om je AB te kunnen gebruiken, eventueel wel voor scripts uitvoeren en dergelijke).

Dus type in google ff "shuttle remote control pn31" intypen (linkje doet dat al voor je), en dan staat shuttle er vanzelf tussen (samen met een aantal andere mogelijke interessante site's)

[ Voor 69% gewijzigd door deepbass909 op 19-09-2003 16:29 . Reden: ff ge googled ]

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

Topicstarter
hee bedankt deepbass voor je reactie.. In girder staat ie niet onder supported hardware.. En met winLirc werkt ie dus ook niet. Maar daar moet ik ook een com poort selecteren. En mijne zit niet op de com poort aangesloten. En hij ziet em ook als een Hid interface. Alleen die driver en config tool is dus nergens te vinden. Vreemd dat ze die niet gewoon op de shuttle site zetten. Op hun ftp was ie ook nergens te vinden, op de Manual na dan, waar ik niks aan heb..

De link op google leveren allemaal een verkoopsite op :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 16:38 ]

• deepbass909

deepbass909

stuur anders eens een mailtje aan de gasten van Shuttle, zij zullen je vast wel willen helpen (als je het lief vraagt)

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• deepbass909

deepbass909

ik heb nog ff met google gespeelt, en zie hier, een driver .... :O

tip, leer google gebruiken, zo moeilijk was het niet...
(shuttle remote control pn31 driver)

Verwijderd

Topicstarter
hehe, daar was ik als eerst voordat me zoektocht begon, op de us versie dan :P. Andere woorden: Hier staat geen driver.. het veld eronder is leeg, alleen de manual is te vinden(de zip rechts is een pdf file). Daar gaat je tip ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 17:09 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

neem contact op met shuttle, want het is hun product dat je net nieuw gekocht hebt en dat niet naar behoren functioneerd / waar je geen drivers voor hebt.
Dat lijkt me een stuk makkelijker.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.