General en Programs tab van IE6 (XP) foetsie!!!

Pagina: 1
Acties:

• haggard
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Hey, tweakrzzz!!!

ff een nogal gecompliceerde vraag... Ik heb de knowledge base van Microsoft al daarvoor doorgepluist en aan het Googlen geweest, maar nix kunnen vinden!!!
Onlangs bezocht ik een internet site, die een aantal instellingen van Internet Explorer geheel in de war heeft gestuurd...(met opzet)
In eerste instantie leek het erop dat alleen mijn default start pagina aangepast was, maar naar wat later bleek, stonden er ineens allerlei vreemde links (naar vooral erotisch getinte sites) in mijn favorieten.
Op zich geen probleem dacht ik... ff default startpagina weer instellen en die gore meuk ff deleten....
Dus niet, he?! Als ik namelijk de properties van Internet Explorer open zijn er namelijk 2 tabbladen verdwenen en wel General en Programs!!! Ik kan dus geen history meer verwijderen, geen temporary internet files meer verwijderen, geen default startpagina meer instellen!!!!
Hoe the hell krijg ik die 2 tabblaadjes weer terug...???

Alvast bedankt
'HAG

[ Voor 1% gewijzigd door Rafe op 19-09-2003 15:24 . Reden: het bedrijf heet nog altijd Microsoft ]

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 11:53
probeer dit eens?
Restore All Tabs under Internet Options regfile opslaan en importeren.

Systeem Specs

• haggard
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Leslie is back?!? Inderdaad..... Bedankt voor de supersnelle reaktie!!!!

Ik laat het weten of het werkt (zit helaas nu niet 8ter mijn pc...)

iig hartstikke bedankt!!

'HAG

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Topics m.b.t. Internet Explorer horen in Software Algemeen...
Zie ook: Windows Operated Systems - Policy

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Ik had het zelfde probleem en hiermee is het opgelost!!