[MSI KT3 Ultra2] BIOS, halt on all but keyboard??

Pagina: 1
Acties:

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:13
Ik heb een probleem met mijn MSI KT3 Ultra2 bord. Ik gebruik hem als server en er zit geen toetsenbord aanvast.
Dit geeft een error tijdens het opstarten. Bij ieder moederbord zit wel een optie in het bios dat hij die error negeerd en gewoon verder gaat met booten. Maar ik kan de optie nergens vinden!

Ik heb het hele bios al 10 keer helemaal doorlopen maar ik kan hem niet vinden, ook de manual boodt mij geen uitkomst.

Dus ik hoop dat er hier iemand rondloopt die me verder kan helpen...

...

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

meestal staat het in het eerste scherm, waar je ook de tijd en datum invuld toch :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik heb zojuist ff de manual gedownd en gecheckt; het zit inderdaad niet in de BIOS van een MSI KT3 Ultra2 8)7

Mogelijke oplossingen:
- controller + kabel uit een oud toetsenbord slopen en deze wegwerken in de kast
- KVM switch
- of toch maar een toetsenbord aansluiten en deze lekker in achtergrond laten

Zie ook [search=booten zonder toetsenbord] :)

• Jon78
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-09-2024
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij die check overslaat op het moment dat je de quickboot enabled.

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:13
Jon78 schreef op 19 september 2003 @ 23:19:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij die check overslaat op het moment dat je de quickboot enabled.
Dat klopt inderdaad! Thanks _/-\o_
Ik heb het even getest en nu zeurt hij niet meer om een toetsenbord tijdens het booten.

Vind het wel erg dom van MSI dat ze niet de moeite hebben genomen om ergens te vermelden welke dingen die quick boot allemaal overslaat...

...