Divine Divinity

Pagina: 1
Acties:

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:28

Ulti23

Quality Time

Topicstarter
Hey mensen, ik ben weer eens begonnen met het spelen van deze meesterlijke hack&slash RPG. Er lopen hier vast wel mensen rond die het spel gespeeld hebben. Ik ben daarom benieuwd hoe jullie dit hebben opgelost.

Op een gegeven moment moet je van General Alix naar Captain Mitox. Wanneer je daar aankomt kun je vanaf zijn kamp naar links lopen en dan kom je in een ander kamp met allemaal soldaten. Dan verschijnen er ineens drie stoute wizards die alle soldaten vijandig maakt met een toverspreuk, dus alle soldaten vallen mij ineens aan. Vermoord je al de vijandige soldaten, dan daalt dus ineens je reputatie die je hebt opgebouwd met een goeie 10 punten. Dit kun je voorkomen door geen soldaten te vermoorden en direct het kamp weer te verlaten, alleen wanneer je dat doet en je komt later weer terug op die plek dan blijkt dat de soldaten nog steeds gehersenspoeld zijn en je aanvallen. Hoe los je dit nou op zonder reputatie te verliezen? Want het levert geen quest o.i.d. op...

Ik heb al gezocht naar diverse walk throughs op internet, maar in geeneen walkthrough word gesproken over dit 'probleem' in het spel.

Zijn er mensen die weten hoe je dat kamp weer normaal kunt krijgen? Ik heb het spel al eens uitgespeeld en ben nergens iets tegengekomen wat tot oplossing van die 'quest' resulteert. Wie kan mij helpen en wie herkent dit?

I pitty the fools who took my game-station.....

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Topicstarter
Niemand die hier een oplossing voor weet? Vreemd, want het is toch een van de betere RPG's (in mijn ogen dan). Of is dit spel compleet weggehyped door andere toptitels die toen uitkwamen? Jammer...

Verwijderd

info@larian.com

het zijn Vlamingen dus je kan gewoon in het Nederlands typen :)

Ik heb het spel zelf nog niet gespeeld dus ik kan je verder niet helpen.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik heb hem ook gespeeld :)
en mij vallen ze ook altijd aan :(
er valt in het kamp verder niets te doen of te halen.
dus je kan gewoon dat kamp negeren.

als je er een paar meelokt naar het kamp rechts ervan worden ze trouwens aangevallen door de andere ridders.
verlies je zelf geen reputatie ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Topicstarter
Ja klopt, maar het vreemde is dat diegene die de spreuk uitspreken over de groep soldaten, deelnemen aan het spel, dus ergens terug te vinden moeten zijn. Ach ja, ben nu half weg, ik zoek gewoon alles af in de wereld en zie wel of ik er iets aan ken doen ;) Heb Larian ondertussen gemaild :)

[ Voor 7% gewijzigd door Ulti23 op 23-09-2003 19:21 ]