[MoH] Breakthrough, wat zijn jullie verwachtingen?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Mensen, volgende week komt Medal of Honor: Allied Assault: Breakthrough uit. Om precies te zijn op 25-09-2003 ligt de game in de winkels. Hij zal rond de €31,- gaan kosten en je hebt er uiteraard de originele versie van Medal of Honor: Allied Assault voor nodig.

Ik vraag me af wat de tweakers van deze game zullen verwachten en of ze denken dat de game net zo slecht uit de reviews zal komen als Spearhead.

Mijn verwachting is eigenlijk heel simpel. Ik heb de drie filmpjes van Breakthrough gezien en ook de hoeveelheid screenshots die er al van beschikbaar zijn. Hieruit maak ik op dat de mappen in Breakthrough al heel anders zullen zijn dan de eerste twee games. Je zult dus voornamelijk in Afrika spelen. Persoonlijk denk ik dat dit voor zowel single- als multiplayer erg leuk kan worden, want het is weer eens iets anders. Daarnaast zijn er een redelijke hoeveelheid nieuwe wapens bij gekomen die imo toch wel zeer leuk zullen zijn voor de gameplay. Ook heb ik gezien dat er de mogelijkheid is granaten die naar je gegooid worden op te pakken (als je snel genoeg bent dan) en die terug te gooien. Daarnaast is er ook de mogelijkheid in verschijdene tanks, wagens, etc te stappen.

IMO begint de game erg op Battlefield 1942 te lijken, alleen dan in een geheel andere sfeer. Mijn mening en verwachting is dan ook dat de game erg leuk zal worden, maar ik ben toch benieuwd wat de andere tweakers denken.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb erg genoten van Mohaa en Spearhead. Of het spel nou heel erg gewijzigd is of niet, ik ga er vast van genieten als de sfeer tenminste maar hetzelfde blijft. Het spel vind ik nog steeds grafisch erg mooi, de actie behoorlijk realistisch en de sfeerbeleving prachtig. Een aanrader voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 01:06
Mohaa is toch op ander niveau dan spearhead en breakthrough. Ik persoonlijk speel liever Mohaa. Breaktrough vind ik een beetje van die te statische poppetjes hebben, dat heb je ibj Mohaa niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Heb je Breakthrough al gespeeld in een demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Wekkel schreef op 19 september 2003 @ 14:09:
Heb je Breakthrough al gespeeld in een demo?
Nope, nog niet.
Wekkel schreef op 19 September 2003 @ 14:04:
Ik heb erg genoten van Mohaa en Spearhead. Of het spel nou heel erg gewijzigd is of niet, ik ga er vast van genieten als de sfeer tenminste maar hetzelfde blijft. Het spel vind ik nog steeds grafisch erg mooi, de actie behoorlijk realistisch en de sfeerbeleving prachtig. Een aanrader voor mij.
De online actie in MoH reeks is echt geweldig inderdaad. Voor mij persoonlijk kan Battlefield 1942 daar nog steeds niet aan tippen. De sfeer is prachtig, zoals je al zegt, en ik beleef de game zeer realistisch.

Ik kijk uit naar Breakthrough en voor volgend jaar alvast naar Medal of Honor 2: Passific Assault.

[ Voor 69% gewijzigd door Godjira op 19-09-2003 14:58 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Zie de SGD policy over start posts.
Een paar screenshots erbij en wat informatie + websites en klaar :)

Aanvullende FAQ en policies Spielerij
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.