Toon posts:

joepie!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb zojuist de stap genomen om mijn duron 800 te overclocken.En het is gelukt ,hij draait op dit moment op 1000 Mhz
alleen wordt de temperatuur 55-59 graden!!!
Dat is wel hoog toch!!:( :(
Die 59 graden is tijdens een test met 3dMark2000 (is dat dan maximale belasting of wordt hij nog warmer)

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Das redelijk warm, maar niet extreem.
Installeer een }:O, dan weet je zeker dat ie volledig belast wordt.

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je met een }:O ?

Ik heb trouwens al een chrome orb cooler erop zitten.
Kan die 59 graden echt geen kwaad;( ?

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
de specs van AMD kun je wel op hun site vinden, maar ik vermoed dat die tot een graad of 80 toestaan, full stressed en dan garanderen zij de werking dus niets om je zorgen over te maken. Heb je pasta tussen je heatsink en je proc gedaan, probeer eens met je kast open te werken. Als je proc. dan koeler blijft moet je een paar casefans installeren (zoek ff in forum hoe) om de luchtdoorstroming te verbeteren. dat levert ook nog wel 's 10-20 graden verbetering op.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er twee extra fans inzitten en al koelpasta gebruikt.Als ik de kast open zet scheelt dat een graad of 5

• Ordilogicus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-06 06:32
De hitte is dan totaal afhankelijk van de cewling die erop zit ...
* Ordilogicus heeft ook een Duron 800@1000 alleen dan met een FOP32 ... wordt 50max stressed

I think therefor I am ... I think

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 10:54

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Op zaterdag 02 december 2000 16:29 schreef pasjoo het volgende:
wat bedoel je met een }:O ?

Ik heb trouwens al een chrome orb cooler erop zitten.
Kan die 59 graden echt geen kwaad;( ?
Wil je wel eens heel rap met die GIEG naar http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=123 gaan !!! FOEI *D

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

Pagina: 1