Toon posts:

Gezocht: neutraal web-icon (16x16)

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een beetje een neutraal ikoontje om linkjes naar websites mee weer te geven; met neutraal bedoel ik: ik kan wel een leuk Mozilla-ikoontje neerzetten, maar dan zal een groot deel van de eindgebruikers geen flauwe notie hebben van wat de betekenis van dit ikoon, net zoals Mozilla-gebruikers het natuurlijk weer minder zullen vinden om met een blauw 'e'-tje te worden geconfronteerd.

Ideeen iemand? Het ikoon moet herkenbaar genoeg blijven bij afmetingen van 16 bij 16 pixels.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Webdesign & Graphics - FAQ en Policy
Waar vind ik ...?
Samen met het Programming & Webscripting forum, onze onderburen, vormt W&G de Devschuur, wat er op neer komt dat er allerlei creaties ontwikkeld worden. Dat betekent ook dat het niet de bedoeling is om te vragen naar kant-en-klare onderdelen voor je website, zoals polls, forums, tellers, applets en flash-menu's. Daar zijn namelijk hele sites op gericht zoals bijvoorbeeld www.hotscripts.com, en ook met zoekmachines kun je veel vinden. Topics in de trant van 'Waar vind ik sites met...' worden ook niet gewaardeerd; W&G is geen verlengstuk van Google.
onder het mom: 'zoeken doe je zelf' bij deze dus een slotje...

Intentionally left blank

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:40

Pelle

🚴‍♂️

Afbeeldingslocatie: http://pics.hard-ware.nl/images/467814d1a7bf64813b1508f830bfb71e.gif

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:40

Pelle

🚴‍♂️

Mooi he? En heel herkenbaar :P

Dit topic is gesloten.