Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Onzichtbare fora zichtbaar maken

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018
Het valt me op dat nieuwe bezoekers hier, waarvoor de fora SG, NSTM en HK verborgen zijn, hun general chat topics in de foute fora plaatsen. Muziek in AV, films in W&L of V&B of weet ik veel. Ergens wel begrijpbaar, ze komen niet snel op het idee dat er verborgen topics zijn die daarvoor bestemd zijn. Okay, het staat wel in de faqs waarschijnlijk, maar ik moet zelf ook toegeven dat ik daar door de bomen het bos vaak niet meer zie.

Zou het dus mogelijk zijn om in de topicindex gewoon linkjes zichtbaar te maken naar NSTM en SG enzo, waar mensen die er geen access toe hebben alleen een soort faq tezien krijgen waarin uitgelegd wordt waarom ze er niet inkunnen? Voor de HK is dat denk ik minder nuttig, maar voor nstm en sg zou het wel eens handiger kunnen zijn.

Is maar een idee :)

Of misschien dat het met een duidelijkere faq kan, want als ik nu op de FAQ knop klik zou ik als newbie ook helemaal leip worden, 50 pages aan chaos :) Specifieke faqs zijn vaak wel goed, maar de algemene dingen vind ik niet zo helder door de hoeveelheid.

[ Voor 16% gewijzigd door DarkX op 19-09-2003 12:50 ]

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Er is voor zover ik weet technisch geen verschil tussen Programming & Webscripting, TrashCan, Tweakers Huiskamer, GoT/T.net Crew algemeen of het hardcore hok: of je een forum ziet is puur afhankelijk van of je er de userrights toe hebt. Deze feature zou dus inhouden dat iedereen de besloten fora er ook op z'n lijst bijkrijgt, oftewel een stuk of 60~70 fora waar je allemaal niet in kan... :Y)

Dat lijkt me pas frustrerend :P

Professionele website nodig?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

Nee. React kent geen "niet zien maar toch stiekem wel een beetje zien", maw: als je geen leesrechten hebt naar een item, kan je het ook niet zien.
Dus is het niet mogelijk om dit soort 'truukjes' uit te voeren...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.