Het valt me op dat nieuwe bezoekers hier, waarvoor de fora SG, NSTM en HK verborgen zijn, hun general chat topics in de foute fora plaatsen. Muziek in AV, films in W&L of V&B of weet ik veel. Ergens wel begrijpbaar, ze komen niet snel op het idee dat er verborgen topics zijn die daarvoor bestemd zijn. Okay, het staat wel in de faqs waarschijnlijk, maar ik moet zelf ook toegeven dat ik daar door de bomen het bos vaak niet meer zie.
Zou het dus mogelijk zijn om in de topicindex gewoon linkjes zichtbaar te maken naar NSTM en SG enzo, waar mensen die er geen access toe hebben alleen een soort faq tezien krijgen waarin uitgelegd wordt waarom ze er niet inkunnen? Voor de HK is dat denk ik minder nuttig, maar voor nstm en sg zou het wel eens handiger kunnen zijn.
Is maar een idee
Of misschien dat het met een duidelijkere faq kan, want als ik nu op de FAQ knop klik zou ik als newbie ook helemaal leip worden, 50 pages aan chaos
Specifieke faqs zijn vaak wel goed, maar de algemene dingen vind ik niet zo helder door de hoeveelheid.
Zou het dus mogelijk zijn om in de topicindex gewoon linkjes zichtbaar te maken naar NSTM en SG enzo, waar mensen die er geen access toe hebben alleen een soort faq tezien krijgen waarin uitgelegd wordt waarom ze er niet inkunnen? Voor de HK is dat denk ik minder nuttig, maar voor nstm en sg zou het wel eens handiger kunnen zijn.
Is maar een idee
Of misschien dat het met een duidelijkere faq kan, want als ik nu op de FAQ knop klik zou ik als newbie ook helemaal leip worden, 50 pages aan chaos
[ Voor 16% gewijzigd door DarkX op 19-09-2003 12:50 ]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!