Nu Norton AntiVirus 2004 ook spyware, dialers e.d. verwijdert, vraag ik mij af of Ad-Aware overbodig is geworden.
een 2nd opinion is nooit slecht...
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Voor de mensen die geen NAV 2004 hebben, is Ad-Aware een meer dan redelijk alternatief.
[ Voor 7% gewijzigd door _the_crow_ op 19-09-2003 12:40 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
draai eerst nav 2004 en dan ad-aware en dan spybot en je weet het 
ik denk dat je hem het beste er nog steeds naast kunt blijfen gebruiken.
ik denk dat je hem het beste er nog steeds naast kunt blijfen gebruiken.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Anoniem: 55140
NAV 2004 covered geloof ik 10 major spyware dingetjes, niet aan te raden alleen die dus te gebruiken tegen spyware..
Dialer detectie is ook niet echt om blij van te worden.
Dialer detectie is ook niet echt om blij van te worden.
Goed om te lezen dat NAV2004 spyware en dialers verwijdert. Ik help patriculieren regelmatig om hun computer problemen op te lossen en ik zie bijna overal dat systemen zwaar vervuild zijn met allerlei "leuke" programmatjes. (Ja, dit zijn vaak onervaren gebruikers...)
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Ik had een hele tijd mn computer niet opgeschoont. Ik draaide gisteren dus even norton 2004, en daar na ad-aware. Norton haalde 1 virusje, en 1 dialer eruit. Ad-aware haalde er nog eens 25 meer spyware dingetjes uit. Je kan het volgens mij dus het beste beide blijven gebruiken...
Norton Firewall 2003 is ook geweldig, hij werkt tevens ook als een popup killer.
dikzak
Ik denk dat een boel mensen gewoon blij zijn met een gratis tool. En niet eentje waarvoor je 55 euro moet dokken in de winkel.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Ik zweer nog steeds bij Spybot search en destroy. Al gebruik ik Ad Aware af en toe nog wel es als er weer eens een fijne dialler wordt geïnstalleerd tijdens het gebruik van...bepaalde sites.
leoaq.fm // Jeune Loop
Anoniem: 60963
ik heb nav2004 geprobeerd, maar snel weer terug gegaan naar nav 2003. wat een trage rotzooi! ik ga nav 2004 pas gebruiken als dat trage gedoe er uit is. Maar, je kan het beste bijde naast elkaar blijven draaien. Pakt de ene hem niet dan de andere wel. Zo ben je dus verzekerd van een bijna schone pc. ( er kan nog altijd wat tussendoor glippen he)
Anoniem: 49835
offtopic: kan je met Ad Aware ongelimiteerd updates binnenhalen?
ik gebruik het freeware progje Spybot..
ja. Alleen zijn sommige onderdelen van AA betaald. als je dan op die knop drukt, zegtie 'Werkt alleen in de dure verzie' oid. Het basisprincipe (adds vinden en verwijderen) werkt wel ongelimiteerd, evenals het binnenhalen van updates daarvoor.
leoaq.fm // Jeune Loop
ja, net als met spybotAnoniem: 49835 schreef op 22 September 2003 @ 22:17:
offtopic: kan je met Ad Aware ongelimiteerd updates binnenhalen?
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Pagina: 1