Office XP Pro <> Office XP Pro Corporate???

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• ikwilhet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01 20:45

ikwilhet

Opinions are like assholes!

Topicstarter
Ik draai zelf op dit moment Office XP Pro Nl.

Een vriendin van mij zoekt een English version en nou heb ik de Office XP Pro Corp alleen liggen. Wat zijn de verschillen tussen de normale pro en de corporate in het pakket. Met andere woorden, zal zij als gebruiker verder verschil merken in het pakket?

Ik heb nog nooit een corp gebruikt, dus graag jullie feedback :*)

TIA

Everybody has one :P

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Geen verschil. Alleen ik denk niet dat jij die Corp. legaal hebt >:). Die zijn nl. alleen voor grote bedrijven en aardig aan de prijs ;)

webOS all the way!

• ikwilhet

ikwilhet

Topicstarter
Euhm geen commentaar!

Moraalridder ;)

Hoe zit het met installatie, zijn daar nog grote verschillen?

Verwijderd

Tja.. misschien werkt hij wel bij M$, ....oops... Microsoft Corporation bedoel ik uiteraard.
:D
Mod-break:

Veel toevoegende reply :Z

[ Voor 44% gewijzigd door F_J_K op 19-09-2003 12:26 ]

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:13

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verschillen zijn erg eenvoudig te vinden via google.nl Jij gebruikt een Corp versie (die voor jou illegaal is), dus zoek je zelf maar uit wat er allemaal anders van is.

dufi: Moeilijk he, een bedrijfsnaam gewoon goed schrijven :/

[ Voor 17% gewijzigd door We Are Borg op 19-09-2003 12:00 ]

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:40
Bij corp editions hoef je meestal niet te activeren .

Verwijderd

Office Corp is vrijwel hetzelfde. Het enige verschil is dat je geen activation en registratie hebt meen ik. En een verschil is ook de prijs zoals hierboven werd aangegeven :)

• Arnaud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-08 18:07
In gebruik is er geen verschil, alleen het niet hoeven activeren is een verschil tijdens de installatie. Natuurlijk wist je dit zelf al, want voordat je die licentie nam voor vele honderden Office XP's á tienduizend+ Euro heb je natuurlijk wel even contact opgenomen met Microsoft om dit na te vragen.

• ikwilhet

ikwilhet

Topicstarter
Leeg

[ Voor 128% gewijzigd door ikwilhet op 19-09-2003 12:22 ]

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:13

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Probeer het eens ofzo :/ ? Moeten we hier alles voorkauwen? Jij gebruikt een illegale versie (voor jou dan), dus zoek het zelf gezellig uit. Proberen kan nooit kwaad. Installeer thuis en kijk wat er gebeurd

Edit:

En idd, veel mensen hebben illegale versie, maar niemand is zo dom om op GoT support te vragen voor illegale versies

[ Voor 36% gewijzigd door We Are Borg op 19-09-2003 12:17 ]

• ikwilhet

ikwilhet

Topicstarter
Leeg

[ Voor 99% gewijzigd door ikwilhet op 19-09-2003 12:22 ]

• Arnaud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-08 18:07
ikwilhet: Je kan wel meer willen, maar omdat iemand in geldnood zit wil dit nog niet zeggen dat je dan maar de illegaliteit in moet duiken. Laat haar lekker met Notepad of Wordpad werken of gratis OpenOffice downen. Geen geld = Geen excuus.

Als jij het hebt over een "grijze" versie die je gevonden hebt op een newsgroup (je hebt dus zelf actief gezocht) dan vraag ik me af wat jij een illegale versie zou noemen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

ikwilhet schreef op 19 September 2003 @ 12:09:
Ga nou niet zo moraal ridderen want ik denk dat 90% van jullie thuis een "grijze" versie van Office heb ;)
Lijkt me idd een goede gok (maar studentenlicenties rule O-) ), maar het is ook niet nodig om hulp te krijgen bij je warez ;)

Maar goed, je antwoord heb je al gehad. Zie verder ook http://www.microsoft.com/licensing voor uitleg :)

offtopic:
Een enkel vraagteken is wel weer genoieg om aan te gaven dat het een vraag is :Y)

En ook offtopic:
Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 11:59:
Tja.. misschien werkt hij wel bij M$, ....oops... Microsoft Corporation bedoel ik uiteraard.
:D
Zeg dan niets :z

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.