[outlook2k]auto email aanvulling

Pagina: 1
Acties:

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Wij draaien hier op ons werk op outlook2000 met een exchange2000 mailserver (e.d.).

Iedereen heeft een 2-tal contactpersonen lijsten; 1. de algmene contactlijst, waarin elke medewerker/groep instaat welke vanuit de server wordt aangemaakt/bijgehouden.
2. je eigen "persoonlijke" contactenlijst, waarin je dus je externe contacten (klanten e.d) kan plaatsen.

Als je een nieuwe email bericht aanmaakt, kan je makkelijk de voornaam van een medewerker intikken in het veld aan, waar na enkele secondes zijn "volledige" emailadres wordt aangevult, tot daar geen problemen.

Maar als ik de eerste stuk tekst van een "persoonlijke" email pak (welke in mijn persoonlijke lijst staat) blijkt hij dat emailadres niet te herkennen (aan te vullen) en ook bij het venster suggesties ziet hij geen enkele contactpersoon.

Vreemd genoeg blijkt het bij andere medewerkers wel gewoon te werken (auto aanvullen, beide lijsten).

Nu vermoedt ik dus dat ik ergens een optie heb aan/uitgezet waarmee hij dus in alle lijsten gaat zoeken.. Maar ik kan dus niet vinden waar/wat ik dan heb gedaan..

Iemand soortgelijke problemen gehad en een oplossing gevonden?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:10

mutsje

Certified Prutser

kijkt hij wel eerst in jou contacts en daarna in de Global Address List. Anders gaat outlook inderdaad de personal contacts niet resolven....

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
is dat dan instelbaar, die volgorde?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.