Goed ik ben dus van plan om weer eens linux op me computer te zetten omdat ik windows een beetje zat ben
ik speel niet zoveel spelletjes meer en wil graag meer leren over linux zelf. Maar nu het probleem ik heb dus een Logitech Z-680 met een Terratec 5.1 FUN geluidskaart deze is aangesloten via een TOSLINK optische kabel , onder windows heb ik netjes DD 5.1 geluid en DTS geluid bij dvds.
Nu is mijn vraag of Linux ook goede SPDIF support heeft? of zijn er specia drivers voor ? (Terratec Website kon ik ze niet vinden) zodat ik wel mijn dvds kan bekijken in DD 5.1 geluid of DTS geluid
De search leverde mij niet echt iets op en hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven.
Nog wat specs:
AMD Althon XP 1800+
512 MB geheugen
Terractec 5.1 FUN geluidskaart
Logitech Z-680 5.1 box setje
Nu is mijn vraag of Linux ook goede SPDIF support heeft? of zijn er specia drivers voor ? (Terratec Website kon ik ze niet vinden) zodat ik wel mijn dvds kan bekijken in DD 5.1 geluid of DTS geluid
De search leverde mij niet echt iets op en hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven.
Nog wat specs:
AMD Althon XP 1800+
512 MB geheugen
Terractec 5.1 FUN geluidskaart
Logitech Z-680 5.1 box setje
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live