Toon posts:

Hulp nodig bij 9800 non pro bios flash

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zojuist geprobeerd mijn 9800 non pro om te toveren tot 9800 pro doormiddel van een bios flash. omdat ik nogal bang ben dat dit mis gaat heb ik een command waarmee je je bios op kunt slaan zodat je als het mis gaat ook weer terug kunt flashen.

opslaan van bios: Flashrom -s 0 Original.bin
flashen van bios: Flashrom -p 0 98-8004.bin

ik heb het flashen dus nog niet geprobeerd want ik krijg deze error bij het opslaan:

Stub exec failed
\dos4gw.exe
No such file in directory

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
alvast bedankt,
Bas

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

heb je dos4wg.exe wel?

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-02 23:39

Chop2000

Vroem

vraag dit nou eens in het ati topic, je hebt al een stuk of 5 "domme" topics gemaakt over die kaart.
waarom wil je em eigenlijk flashen? het enigste wat verschild zijn de clockspeeds.

niks

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Je bent al een aantal maal gewezen op die ati thread in Videoplanken & Beeldkanonnen

Zoals ook al een aantal malen verteld horen dit soort dingen niet in DOC thuis, maar in Videoplanken & Beeldkanonnen

En verder is dit gewoon een softwaremelding. Ook dat heeft niks met DOC te maken.

Overigens heb ik nog een tip voor je: Ik zou even wachten met het flashen, modden en overclocken totdat je precies weet waar je mee bezig bent. Ik krijg namelijk nogal het gevoel dat je vanalles wilt proberen terwijl je eigenlijk niet weet wat je aan het doen bent. En het zou zonde zijn van je hardware als je opeens een nieuwe kaart moet gaan kopen o.i.d.
Dit soort dingen zijn namelijk nooit zonder risico's!

Dit topic is gesloten.