Mobiel Abbonement

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-04 10:17
Hey!

Door mijn stage heb ik dus compleet geen tijd gehad om de laatste tijd door de stad te lopen en bij telfoonwinkels naar binnen te wandelen, maar heb heeel erg hard een foon met abbonement nodig.. Ik weet dat er al waarschijnlijk 100en topics over geweest zijn maar ik hoop echt dat er iemand net terug is van een foon kopen (of niet) en dus mij antwoord kan geven..

Ik ben zelf aan het twijfelen tussen een abb. van Vodafone of Orange, met waarschijnlijk een samsung of een nokia (met kleurenscherm enz).. voor ong. 30 / 35 euro in de maand en waar ik zeker een stuk of 50 smsjes mee kan sturen..

heb het hier in de buurt nog nagevraagt maar niemand kon me er ook maar iets over zeggen, en nou weet ik wel dat dat snel veranderd maarja.. hoop dat er niet met slotjes gegooit word en iemand me echt kan helpen! O-)

alvast bedankt!

www.vdzande.com

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Je zou denk ik toch echt een middagje vrij moeten nemen en is even naar de stad
je uitgebreid laten informeren. Eventueel hebben grote zaken als belcompany
hele mooie site's met prijzen e.d. / O-) = :(

Kortom ff zoeken zo gepiept!;
enne vergeet FAQ Internet & Telefonie niet op je speurtocht!

[ Voor 37% gewijzigd door avon op 19-09-2003 10:10 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
je kunt bij elk abo smsen, wil je dat het binnen de bundel valt, moet je Orange nemen, wil je goedkoper uitzijn voor rond de 40 euro, dan moet je KPN hi nemen.

je kunt ook telfort, vodafone, t-mobile en debitel op het netwerk van telfort nemen en bij die aanbieders kun je ook een sms bundel afsluiten.

wil je een 2 jarig contract heb je altijd wel een telefoon er gratis bij.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

AvOn schreef op 19 september 2003 @ 10:08:
Je zou denk ik toch echt een middagje vrij moeten nemen en is even naar de stad
je uitgebreid laten informeren. Eventueel hebben grote zaken als belcompany
hele mooie site's met prijzen e.d. / O-) = :(

Kortom ff zoeken zo gepiept!;
enne vergeet FAQ Internet & Telefonie niet op je speurtocht!
Niks aan toe te voegen.

Op GoT verwachten we toch wat eigen research. In de tijd die het je kostte om de openingspost te typen had je al je wensen al kunnen intikken op de bekende telecomvergelijk-sites. En over de toestellen is in de search ook al meer dan genoeg te vinden.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.