Vodafone prepaid doorschakelen naar nw mobiel

Pagina: 1
Acties:
  • 1.135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 23:27
Hi, ik heb van de week een nieuwe telefoon (Siemens M55) gehaald icm een Orange Free 20 abo. Daar zat een kaart bij voor nummerbehoud, die heb ik ingevuld en gefaxt naar Orange.
Alleen heb ik nu dus tijdelijk een andere nummer en wil ik mijn oude nummer (Vodafone/Libertel prepaid) dooschakelen naar mijn nieuwe nummer. Dit heb ik al geprobeerd via mijn oude telefoon(Motorola Timeport) te doen maar dan krijg ik de melding ongeldige opdracht en als ik het via **21*nieuwnummer# doe krijg ik ook die melding.
Kan ik soms alleen doorschakelen naar een vast nummer of doe ik iets anders fout?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

urk_forever schreef op 19 September 2003 @ 10:02:
Hi, ik heb van de week een nieuwe telefoon (Siemens M55) gehaald icm een Orange Free 20 abo. Daar zat een kaart bij voor nummerbehoud, die heb ik ingevuld en gefaxt naar Orange.
Alleen heb ik nu dus tijdelijk een andere nummer en wil ik mijn oude nummer (Vodafone/Libertel prepaid) dooschakelen naar mijn nieuwe nummer. Dit heb ik al geprobeerd via mijn oude telefoon(Motorola Timeport) te doen maar dan krijg ik de melding ongeldige opdracht en als ik het via **21*nieuwnummer# doe krijg ik ook die melding.
Kan ik soms alleen doorschakelen naar een vast nummer of doe ik iets anders fout?
Alleen met Telfort prepay kun je doorschakelen naar een ander nummer dan voicemail. Met jouw Vodafone prepay kun je dus niet doorschakelen naar je Orange nummer. Wat natuurlijk wel kan is je nieuwe nummer in je voicemail melding noemen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

urk_forever schreef op 19 September 2003 @ 10:02:
Ik heb zo mijn vraagtekens bij het dubbele sterretje aan het begin (**21).
haas schreef op 19 September 2003 @ 11:03:
[...]
Wat natuurlijk wel kan is je nieuwe nummer in je voicemail melding noemen.
Dat lijkt me in dit geval niet echt handig, want binnenkort heeft hij het oude nummer op zijn nieuwe toestel en is dit nieuwe nummer niet meer in gebruik. Dan is het haast nog handiger om dat oude toestel ook nog een tijdje op zak te hebben.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Je kunt ook nog tot de nummerportering je oude simkaart in je nieuwe toestel gebruiken. Dan blijf je gewoon op je oude nummer bereikbaar. En je Orange belbundel blijft toch staan. In die tijd kun je ook je Vodafone beltegoed opbellen.
Prepay nummerbehoud naar een abonnement is trouwens een kwestie van een weekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Helaas heb ik nog maar 54 eurocent beltegoed :( Nieuwe toestel heeft simlock dus dat werkt ook niet. Dus dan blijf ik maar ff een weekje met 2 telefoons rondlopen, die siemens is gelukkig maar een licht dingetje ;)
Dat **21 staat op de site van Vodafone, zie net dat dat dus voor abonnee's is.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

urk_forever schreef op 19 September 2003 @ 11:43:
Nieuwe toestel heeft simlock dus dat werkt ook niet.
Simlock op een abonnementstoestel? Heb je het al geprobeerd? Waar heb je de M55 gekocht?
Het lijkt me namelijk heel onwaarschijnlijk dat er een simlock op je nieuwe toestel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Staat in de voorwaarden van Orange, heb hem gekocht bij de BelCompany. ICM een Free abo. Heb het nog niet geprobeerd trouwens

Heb het dus net ff geprobeerd en hij is dus gewoon simlock vrij :) :) :)

[ Voor 42% gewijzigd door urk_forever op 19-09-2003 12:54 ]

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

urk_forever schreef op 19 September 2003 @ 12:13:
Staat in de voorwaarden van Orange, heb hem gekocht bij de BelCompany. ICM een Free abo. Heb het nog niet geprobeerd trouwens

Heb het dus net ff geprobeerd en hij is dus gewoon simlock vrij :) :) :)
Enige toestel wat gelockt is van Orange is de SPV, dus leek me inderdaad ook sterk :)
Nummerportering moet binnen 8 dagen geschieden, das wettelijk verplicht.
Als ik jou was zou ik anders ff 8 dagen met 2 telefoons lopen als het echt nodig is...

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Cool, nou ik blijf wel ff met 2 toestellen rondlopen. Bedankt in ieder geval.

Hail to the king baby!

Pagina: 1