Toon posts:

welke geforce mx????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
welke mx moet ik kopen
-prestatie
-prijs kwaliteit.
-overklockmogelijkheden

momenteel heb ik er een van cardexpert op het oog>>>>> met tv-out voor fl420

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:23

evol

hello world

Heej,
ik heb op de hcc een PowerColor Geforce2Mx gekocht, met tv out, voor 309,=
Bevalt me zeer goed, goed te overklokken, standaard fan op de chip...
5083 3DMarks i.c.m. duron700@950 en 64mb ram

Maja, ik ging voor budget, en da bleek nie verkeerd :)

Move along people. Nothing to see here.

Verwijderd

Als je tv-out wilt is zo'n cardexpert een goede keus, anders zou ik gaan voor een Hercules Prophet (niet als je een abit KT7 hebt...want dat gaat niet samen. Ik heb zelf een MSI starforce 817 en die heb ik overklokt naar core 200Mhz en mem 200 Mhz.zonder extra cooling

Verwijderd

Cardexpert :9~ heerlijk kaartje ik ga hem vanavond oc'en als ik de koelers heb :)!

Verwijderd

Hercules 3D Prophet II MX Retail

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Ik heb zelf de cardexpert, heerlijke kaart. Vooral dat twinvieuw is iets waar je in de toekomst altijd wat aan hebt. Die f420 is zeker bij twp computers uit de pricewatch. Daar heb ik hem besteld. Met twee dagen in huis. Heel netjes.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 16:03 schreef CB het volgende:
Als je tv-out wilt is zo'n cardexpert een goede keus, anders zou ik gaan voor een Hercules Prophet (niet als je een abit KT7 hebt...want dat gaat niet samen. Ik heb zelf een MSI starforce 817 en die heb ik overklokt naar core 200Mhz en mem 200 Mhz.zonder extra cooling
Niet met Abit Kt-7? Dat heb ik hier, 3d mark van 4360 Duron 700@800, niet ge-tweakte videokaart, 128 mb RAM... oke, die score is aan de lage kant, maar om nou te zeggen dat het niet gaat... :)

Verwijderd

Topicstarter
nee hoor gewoon in bij a-tembo in delft.

maar zijn 3dkwaliteit en de overklokmogelijkheden even goed als van de hercules etc.

thx voor de reply's trouwens.

• digifun
  • Niet online

digifun

De card expert is ontworpen om over te clocken. Het geheugen is net zo snel als de hercules. De 3d kwaliteit is prima. De tv out schijnt op dit moment van de mx2 kaarten het beste te zijn. En hij is twinview, wat altijd handig is. Overclocken ging bij mij prima, maar voor die paar frames in quake 3 is het niet echt de moeite waard. Er zit ook een koeler op de gpu , ik weet niet of dat bij de hercules zo is.

Verwijderd

Topicstarter
thx a lot

Verwijderd

Topicstarter
wat zijn je bronnen?

• digifun
  • Niet online

digifun

M'n bronnen zijn gewoon de frontpage van tweakers en hier het forum.:) voor 90 % dan.

Pagina: 1