Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
Dit staat standaard aan en kan je niet uitzetten. Waarschijnlijk heb je een verkeerde/andere Key Mapping of die toetsen worden al als hotkey gebruikt in een ander programma dat ook al draait. Heel misschien is het een foute instelling in het registry. Wis anders even eerst de Borland key's in het registry.
We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher
ik heb bij de key mapping gekeken, deze staat op default maar er staat niets bij enhaced modules. Klopt dit wel?
Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
Heb je ICQ aanliggen?
Ik geloof dat ICQ ook deze keymapping gebruikt. (Net zoals Ctrl-Shft-C)
Ik geloof dat ICQ ook deze keymapping gebruikt. (Net zoals Ctrl-Shft-C)
https://fgheysels.github.io/
nee geen ICQ, alleen windows + drivers + interbase + delphi 6 verder nog geen andere software
Maar kan ik niet gewoon een enhaced module installeren die dit wel weer goed doet?
Maar kan ik niet gewoon een enhaced module installeren die dit wel weer goed doet?
Geen idee precies. Ik zou een backup maken en de hele borland key uit CurrentUser en LocalMachine wissen. Als dat niet helpt hoef je niet verder te zoeken.
We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher
Voor zover ik weet zit er een bug in Delphi 6, waardoor code completion is uitgeschakeld. Er is ook een bugfix voor beschikbaar. Ik meen mij te herinneren dat die niet van Borland zelf afkomstig is, maar van de homepage van een van Borlands medewerkers. Misschien weet je hem via het Borland Developer Network te vinden.
Een goede grap mag vrienden kosten.
Pagina: 1