[delphi 6] CTRL + SHIFT + omhoog/beneden

Pagina: 1
Acties:

• marenk_vos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-07 13:21
Hoe zet je deze optie aan in delphi6 enterprise met updates 1,2,3.

Ik had eerst de delphi 6 enterprise zonder updates en daar werkte dit gewoon standaard, nu na een nieuwe installe met updates werkt dit standaard niet meer.

Hoet zet je dit aan? (btw de code is goed/compileerbaar)

Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Dit staat standaard aan en kan je niet uitzetten. Waarschijnlijk heb je een verkeerde/andere Key Mapping of die toetsen worden al als hotkey gebruikt in een ander programma dat ook al draait. Heel misschien is het een foute instelling in het registry. Wis anders even eerst de Borland key's in het registry.

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

• marenk_vos
ik heb bij de key mapping gekeken, deze staat op default maar er staat niets bij enhaced modules. Klopt dit wel?

Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:54
Heb je ICQ aanliggen?
Ik geloof dat ICQ ook deze keymapping gebruikt. (Net zoals Ctrl-Shft-C)

https://fgheysels.github.io/

• marenk_vos
nee geen ICQ, alleen windows + drivers + interbase + delphi 6 verder nog geen andere software

Maar kan ik niet gewoon een enhaced module installeren die dit wel weer goed doet?

• marenk_vos
Hoe kan ik in de registry de key mapping op delphi6 bekijken/wijzigen.... onder welke key zit dit?

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Geen idee precies. Ik zou een backup maken en de hele borland key uit CurrentUser en LocalMachine wissen. Als dat niet helpt hoef je niet verder te zoeken.

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:12

Tomatoman

Fulltime prutser

Voor zover ik weet zit er een bug in Delphi 6, waardoor code completion is uitgeschakeld. Er is ook een bugfix voor beschikbaar. Ik meen mij te herinneren dat die niet van Borland zelf afkomstig is, maar van de homepage van een van Borlands medewerkers. Misschien weet je hem via het Borland Developer Network te vinden.

Een goede grap mag vrienden kosten.

Pagina: 1