<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Heeft iemand een id ?
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Verwijderd
ik heb ook een philips dat is ook een rampenplan. die leest heel vaak geen cd's, dan doe ik er een cd in en gaat ie niet spinnen, niks, ook geen lampje! ook heb ik het na het branden net als jij. als ik de comp opnieuw opstarten doet ie het wer wel. ik ga gewoo een andere kopen binnenkort, kut apparaten van philips
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 15:06 ]
Mja in mijn werkstation zit ook wat anders maar dit is de pc van mijn moeder. En zou ik graag dit probleem oplossen.Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 15:06:
ik heb ook een philips dat is ook een rampenplan. die leest heel vaak geen cd's, dan doe ik er een cd in en gaat ie niet spinnen, niks, ook geen lampje! ook heb ik het na het branden net als jij. als ik de comp opnieuw opstarten doet ie het wer wel. ik ga gewoo een andere kopen binnenkort, kut apparaten van philips
Eh je startpost is me niet helemaal duidelijk.
Leest de brander na een herstart wel weer cd's??
Leest de brander na een herstart wel weer cd's??
Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup