Ik heb dus gister een nieuw mobo besteld met de 875p chipet, alleen alles zit erop behalve ata 133 waarom geen ata 133 maar wel serial ata en raid op ata 133.
Verwijderd
Waarom groeien bananen naar het licht?
Serieus: Je Raid ATA133 kan ook zonder Raid gebruikt worden als normale ATA133.
Waarom er niet meer opzit? Tsja dat moet je Intel vragen en niet ons - en anders heb je het verkeerde bordje gekocht indien er wel een ander model is die meer controlleraansluitingen heeft.
Serieus: Je Raid ATA133 kan ook zonder Raid gebruikt worden als normale ATA133.
Waarom er niet meer opzit? Tsja dat moet je Intel vragen en niet ons - en anders heb je het verkeerde bordje gekocht indien er wel een ander model is die meer controlleraansluitingen heeft.
Geen enkele nieuwe intel chipset(bijv 875p) heeft standaart ata 133, en als ik hem op me raid gooi weet je zeker dat hij het dan doet?
Verwijderd
Ja hoor, een harddisk kan ook in non-raid op die connector:
O&M Faq: Kan ik een single HDD aan een RAID controller hangen?
Als je bij de fabrikant van je mobo gaat kijken is er vast wel een PDF handleiding te vinden waar het verder uitgelegd staat.
O&M Faq: Kan ik een single HDD aan een RAID controller hangen?
Als je bij de fabrikant van je mobo gaat kijken is er vast wel een PDF handleiding te vinden waar het verder uitgelegd staat.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 08:01 ]
Da's de keuze van Intel. Verder is ATA133 in de praktijk geen moer sneller dan ATA100.
Tot slot kun je ook gewoon in de FAQ van Opslagmedia & I/O Controllers kijken of je een single HDD aan een RAID controller kan hangen
Edit: herlees aub het mailtje dat ik jou gisteren zond.
Tot slot kun je ook gewoon in de FAQ van Opslagmedia & I/O Controllers kijken of je een single HDD aan een RAID controller kan hangen
Edit: herlees aub het mailtje dat ik jou gisteren zond.
[ Voor 23% gewijzigd door BalusC op 19-09-2003 08:05 ]
Dit topic is gesloten.
![]()