Quantum AS plus 60 Gb dood :(

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01 14:43
Vandaag is m'n Quantum AS plus 60 gb overleden, hij stak in m'n 'server' (een toshiba 8000D die het internet verdeelde, en waarop LeechFTP constant z'n werk deed)

Het lijkt alsof er een knikker inzit, de HDD valt de hele tijd uit (om de 3 seconden) en spint dan weer terug op.

Ik neem aan dat hier niets aan te doen is? Wegsmijten en een nieuwe kopen? Of kan ik misschien onderdelen van een andere HDD gebruiken?

offtopic:
Verdorie, nu mag ik Chrome en Homeworld2 opnieuw downloaden :p

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

RMA :?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01 14:43
Hmm ... de drive is al wel oud, en de garantie is al afgelopen (ben ik tamelijk zeker van)

Ik denk dat het meer kost voor de drive op te sturen, dan dat ik een 80 Gb'er ergens ga halen...

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

check de maxtor site even... Die hebben Quantum overgenomen... Even wat serienummers enzo invullen en je kunt zo zien of je nog garantie hebt...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?". Meer kunnen wij helaas niet voor jou doen.

In het vervolg wel éérst de FAQ's raadplegen eer je een topic opent! Zie ook de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) ;)

Quantum is anderhalf jaar geleden overgenomen door Maxtor, je kunt inderdaad gewoon op hun site terecht voor support :)

[ Voor 18% gewijzigd door BalusC op 19-09-2003 07:06 ]

Dit topic is gesloten.