iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
RMA
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Hmm ... de drive is al wel oud, en de garantie is al afgelopen (ben ik tamelijk zeker van)
Ik denk dat het meer kost voor de drive op te sturen, dan dat ik een 80 Gb'er ergens ga halen...
Ik denk dat het meer kost voor de drive op te sturen, dan dat ik een 80 Gb'er ergens ga halen...
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
check de maxtor site even... Die hebben Quantum overgenomen... Even wat serienummers enzo invullen en je kunt zo zien of je nog garantie hebt...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?". Meer kunnen wij helaas niet voor jou doen.
In het vervolg wel éérst de FAQ's raadplegen eer je een topic opent! Zie ook de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Quantum is anderhalf jaar geleden overgenomen door Maxtor, je kunt inderdaad gewoon op hun site terecht voor support
In het vervolg wel éérst de FAQ's raadplegen eer je een topic opent! Zie ook de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Quantum is anderhalf jaar geleden overgenomen door Maxtor, je kunt inderdaad gewoon op hun site terecht voor support
[ Voor 18% gewijzigd door BalusC op 19-09-2003 07:06 ]
Dit topic is gesloten.
![]()