Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)
Monitoren wisselen geeft geen verandering. Het zijn trouwens CRT's die zouden dit gedrag niet eens kunnen vertonen.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Succes verder, wordt toch omruilen helaas.
[ Voor 8% gewijzigd door keur0000 op 19-09-2003 00:43 . Reden: aanvulling ]
Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)
Nou ja ik wacht het antwoord op forum.matrox.com nog ff af... en anders een telefoontje naar CTW over de RMA-procedure.
Vermoedelijk was een restant van een detonator-driver de oorzaak van dit alles.
Maar goed, wat ik dus uiteindelijk allemaal gedaan heb:
- nieuwe BIOS voor Matrox kaart geflashed
- detonator-driver & dotnet verwijderd
- reboot
- PNP OS installed: yes in BIOS en AGP Aperturesize op 256 MB
- dotnet weer geinstalleerd.
en het werkt