Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 I v122
Kijk eens of je wel als admin bent ingelogt.
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Klinkt inderdaad alsof je een gewone useraccount hebt, sterker nog, eentje met beperkte rechten misschien zelfs wel...
FF controleren...lijkt me verstandig...
FF controleren...lijkt me verstandig...
Verwijderd
dat is een akkefietje dat ik al vaker ben tegen gekomen bij norton .. het lijkt te komen door conflicten met draaiende software.
dit kan je dus voorkomen door met minimale services/alleen de belangrijkste stuurprogramma's op te starten (via msconfig) en dan te installen .. dat houd dus ook in dat je windows installer service waarschijnljk handmatig moet opstarten .. het heeft bij mij iig een aantal keren uitstekend geholpen
dit kan je dus voorkomen door met minimale services/alleen de belangrijkste stuurprogramma's op te starten (via msconfig) en dan te installen .. dat houd dus ook in dat je windows installer service waarschijnljk handmatig moet opstarten .. het heeft bij mij iig een aantal keren uitstekend geholpen
Reactie op The_Dude en BredeP
Ik heb het nagekeken en ik sta ingelogt als admin, maar wat vreemd is dat wanneer ik dmv F8 indrukken in xxxxmode terecht kom ineens twee mogelijkheden staan om in te loggen a: admin en b: ikzelf, bij keuze admin herkent tie mijn pasword niet wel bij b: Dit is heel vreemd, hoe lan ik dit nu oplossen?
Ik heb het nagekeken en ik sta ingelogt als admin, maar wat vreemd is dat wanneer ik dmv F8 indrukken in xxxxmode terecht kom ineens twee mogelijkheden staan om in te loggen a: admin en b: ikzelf, bij keuze admin herkent tie mijn pasword niet wel bij b: Dit is heel vreemd, hoe lan ik dit nu oplossen?
Bij Administrator zul jij het daarbijbehorende wachtwoord moeten ingeven (misschien voldoet een Enter en is het wachtwoord "leeg").jefjef schreef op 19 September 2003 @ 10:29:
Reactie op The_Dude en BredeP
Suc6
dus niet, wachtwoord is blijkbaar niet leeg?
Verwijderd
met account b wel admin rechten ??
zoja gewoon inloggen en ww aanpassen van administrator account
zoja gewoon inloggen en ww aanpassen van administrator account
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 14:24 ]
gedaan, maardan wort aangegeven dat ik de admin ben, maw rondje om en weer vooraan het probleem, geen MCE'er die mij kan helpen?
Verwijderd
eeuh .. heb je de OS er zelf op gezet ??
dan heb je je nl ook zelf het wachtwoord gezet voor je admin account !!
dan heb je je nl ook zelf het wachtwoord gezet voor je admin account !!
Pagina: 1