Bij de nederlandse versie: Rechter muisknop - bewerk eigenschappen, tabblad meer
Voor de engelse gewoon ff vertalen
Toen ik Kazaa wou downloaden was de link naar de engelse dood, vandaar dat ik met de nederlandse zit opgeschept
Voor de engelse gewoon ff vertalen
Toen ik Kazaa wou downloaden was de link naar de engelse dood, vandaar dat ik met de nederlandse zit opgeschept
[ Voor 50% gewijzigd door Erazzzer op 18-09-2003 23:39 . Reden: lulverhaaltje ]
Bij kazaa lite: My kazaa lite => kies de file die je wil editen => rechtermuisknop => edit details en bij "more" description invullen. Easy.
Mijn dank is groot, je moet het net maar even weten.Compunologist schreef op 18 september 2003 @ 23:38:
Bij kazaa lite: My kazaa lite => kies de file die je wil editen => rechtermuisknop => edit details en bij "more" description invullen. Easy.
THanks
Geen probleem. Jij wilt in ieder geval weten hoe het werkt. Ik gebruik nu voornamelijk eMule maar als de ontwerpers van kazaa nou 's werk maken van die hash-ellende ga ik weer switchen. Commenting files is echt een stuk beter dan bij eMule waar je slechts 1 klein miezerig zinnetje kwijt kan. Helaas maken (te) weinig mensen gebruik van de comment mogelijkheden die kazaa biedt.
Oh ja, bijna vergeten. Bij eMule kun je de/het comment pas bekijken als je de file in je downloadlijstje zet. Bij kazaa kun je dat meteen al in je search zien.
Oh ja, bijna vergeten. Bij eMule kun je de/het comment pas bekijken als je de file in je downloadlijstje zet. Bij kazaa kun je dat meteen al in je search zien.
[ Voor 19% gewijzigd door Compunologist op 18-09-2003 23:59 ]