hallo,
ik heb op het moment nog een 500 mhz, wat natuurlijk alweer uit de steentijd dateert, ding werkt nog goed, maar ik wil gewoon sneller (wat weet logisch is) want spellen als splintercell en straks half life das nie leuk om iedere keer op me pa's pc te moeten spelen...
Maar goed nu mijn vraag. Ik wil ten eerste een andere kast. Ik heb nu 250 watt voeding volgens mij, maar het moet zo wordern dat de kast en voeding kan draaien het volgende (niet correct nederlands) :
- minstens 2,6 ghz P4
- 3 hdd's
- brander + dvd speler
- 2 a 3 ccfl lampen
mijn vraag is dan :
- Wat voor kast kan ik daar het beste voor gebruiken?
- Wat voor voeding kan ik er het beste in doen?
- Hoeveel ccfl lampen is beetje redelijk ik d8 3 ofzo :):)??
- Wat zijn eventueel andere benodigheden?
Daarbij moet gezegd worden dat die p4, 2,6 ghz en die drie HD's er pas later in komen...! MAar ze komen zker daarom moet ik er rekening mee houden
Alvast bedankt jongens als jullie het weten
groetjes
Silent shadow
ik heb op het moment nog een 500 mhz, wat natuurlijk alweer uit de steentijd dateert, ding werkt nog goed, maar ik wil gewoon sneller (wat weet logisch is) want spellen als splintercell en straks half life das nie leuk om iedere keer op me pa's pc te moeten spelen...
Maar goed nu mijn vraag. Ik wil ten eerste een andere kast. Ik heb nu 250 watt voeding volgens mij, maar het moet zo wordern dat de kast en voeding kan draaien het volgende (niet correct nederlands) :
- minstens 2,6 ghz P4
- 3 hdd's
- brander + dvd speler
- 2 a 3 ccfl lampen
mijn vraag is dan :
- Wat voor kast kan ik daar het beste voor gebruiken?
- Wat voor voeding kan ik er het beste in doen?
- Hoeveel ccfl lampen is beetje redelijk ik d8 3 ofzo :):)??
- Wat zijn eventueel andere benodigheden?
Daarbij moet gezegd worden dat die p4, 2,6 ghz en die drie HD's er pas later in komen...! MAar ze komen zker daarom moet ik er rekening mee houden
Alvast bedankt jongens als jullie het weten
groetjes
Silent shadow