Toon posts:

Probleem scroll Logitech muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een probleem met mijn Logitech Cordless optische muis (type M-RR67A)... de scroll-functie werkt niet meer. Ipv scrollen gaat de pagina nu automatisch van onder naar boven door het scherm (ik heb de batterijen nu uit de muis getrokken en ben nu met TAB door de pagina's aan het lopen om een knap berichtje hier neer te zetten.. wat is dat irri zeg) :(

Het scrollen met het wieltje werkt niet, maar het indrukken van het wieltje geeft geen probleem. Ik heb de muis al uit elkaar gehaald en alles schoongemaakt, maar hij doet het nog niet |:(

De batterijen heb ik ook nog vervanen door een paar nieuwe... Ook heb ik van de Logitech site een nieuw stuurprogramma gedownload en geinstalleerd

Ik zat ook nog aan een virus te denken dat ik een tijdje terug op mn pc had (VerifierBug.class), maar die heeft Norton netjes in quarantaine gezet... zal dit nu toch nog een probleem gaan geven :?

Ik moet wel zeggen dat ik het behoorlijk vervelend vind worden... kan iemand van jullie mij misschien helpen? _/-\o_

Bedankt!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Muis al eens op een andere bak geprobeerd?
Ook al eens geprobeerd om de logitech software te deinstalleren.