[MP3] Welk indexeer programma is dit?

Pagina: 1
Acties:

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-09 12:23
Hi there!

Ik heb een PC geformatteerd voor een persoon, welke een soort van database alike programma had voor zijn MP3'tjes.
Ik had bij het backuppen een aanzienlijke waslijst met programma's opgeschreven, welke het kunnen zijn, maar voorlopig ben ik er nog niet uit:

Welk MP3-programma slaat zijn MP3tjes op in een boom-structuur, en hoe krijg ik die terug?!

Voor jullie idee:
Afbeeldingslocatie: http://diederik.nl/t.net/mp3s.gif

Ik gebruik alleen maar WinAMP, en ga mijn handen niet branden om alle spyware mogelijk te installeren. Wie helpt mij uit de brand?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ok je wil alleen maar winamp gebruiken maar alles in een directory neem ik maar aan

ga naar die backup dir, ram op f3 (find) .. *.mp3 even laten lopen tot klaar
select all, <ctrl a> , Cut, en past in nieuwe dir

Iperf

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zoek eens op winamp.com naar de plugins.
Ik ben wel eens een plugin tegengekomen die het in een database bijhoud. IS vast wel te vinden op winamp.com bij de plugins (weet helaas geen naam voor je).

• DiedX
Fish, dat zal helaas niet gaan... Ik heb (ben ook maar een kennis) geen behoefte om 1000+ MP3's vervolgens uit te zoeken.

Over de plugin van WinAMP: het zou kunnen, maar ik denk het niet. Het zijn geen hoogstaande internetgebruikers. Ik zal eens vragen welk programma ze WEL gebruiken voor het luisteren van MP3's. Volgens mij zou DAT wel eens de oplossing kunnen zijn :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

:? Wat heeft dit met Windows Operated Systems te maken?

Software hoort in Software Algemeen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

De structuur van die al ingedeelde bestanden weer terughalen lijkt me niet kunnen als de index niet is gebackupped. (En niet alle info in de id tags staat).
edit:

+ een kleine titedit :P

[ Voor 23% gewijzigd door F_J_K op 19-09-2003 12:13 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• DiedX
Ik denk dat desbetreffende een probleem heeft :) Ik weet het ook niet meer...

Dus hij mag een paar 1000 uitzoeken! Bedankt!

Pagina: 1