Toon posts:

[WinXP] PC blijft uploaden en downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

computer blijft maar vanzelf up en downloaden en vreet hierdoor connectie.
Als ik me internet aanzet, en dan bijvoorbeeld iets ga downloaden download ik maar met 2 a 3 kb/s terwijl dit rond de 80kb/s moet liggen.
Ook blijven in het icoontje rechtsonder bij de klok de 2 beeldschermpjes continue branden, dat betekend datie altijd bezig is met uppen en downen

Nou hoorde ik vandaag op school van een gast dat er zo virus is die alle mogeleke ip's uitprobeert en daar dingen naar gaat up en downloaden en dus je connectie voor een gedeelte opvreet.

Weet iemand mischien wat dit is??

alvast bedankt

-Rik

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:46
Dat kan van alles zijn..
Gooi er eens een firewall; kun je zien wel proces wat doet.. Virusscanner er overheen om te kijken of je geen virus hebt die constant mailtjes oid aan het versturen is en draai een keer adaware om spyware te detecteren..

Maw. je computer fatsoenlijk dichtspijkeren.. voor de rest veel te weinig info om iets zinnigs te zeggen..

[ Voor 10% gewijzigd door Krypt op 18-09-2003 22:35 ]

Pvouput live

• MDVej
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10-2025
probeer ff online op virussen te scannen, misschien kom je dan iets tegen http://housecall.trendmicro.com

Verwijderd

Kijk ens in taakbeheer, tabblad Netwerk. Daar kun je zien of je echt iets up/download. Die 2 beeldschermpjes zeggen niks, die staan ook al aan bij een gebruik van <1%.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:28

momania

iPhone 30! Bam!

Hier valt weinig over te zeggen.

Ga eerst een met een goed virusscanner en spyware scanner aan de slag zou ik zeggen.

Dwz: ga eerst eens zelf wat op onderzoek uit voor je probleem.

Start hier bv:
Windows Operated Systems - FAQ
Software Algemeen - FAQ

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.