ADSL via Oneline

Pagina: 1
Acties:

• compie
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik denk erover om ADSL te nemen via oneline. www.oneline.com
Heeft er iemang goede/slechte ervaringen met deze aanbieder? Ik heb wat gezocht maar ik kan heel weinig vinden behalve hun eigen site dan.
Ik denk dat het ADSL start wordt, 16,95 per maand, wel 250 MB download limiet maar dat maakt niet uit want ik kan op school downloaden als het moet.
Nog een vraagje: stel ik wil na een jaar van het abonnement af, moet je dan weer opniew aansluitkosten betalen bij een andere aanbieder? Of hoef je dat maar een keer aan KPN te betalen?

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-05 17:04
http://www.xs4all.nl/adsl/faq.php#aansluiting4

Lijkt me wel het antwoord :)

offtopic:
/me vraagt zich echt af hoe mensen het uit kunnen houden met een datalimiet van 250 MB. Een beetje surfen en je gaat er al dik overheen.

[ Voor 52% gewijzigd door MikeN op 18-09-2003 21:40 ]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Niet doen.
€ 25,- pm, 256/128 met een limiet van 250MB en € 1 per MB(!).

Vergelijk dit met Zonnet Lite (KPN):
€ 30,- pm, 256/64 zonder limiet (FUP).

Als je vrij regelmatig internet zit je zo over die 255MB, dan is Zonnet goedkoper.

🌞🍃

• boots
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-05 17:32
Dan zou ik op dit moment voor Demon gaan
512/256 voor 19, 95 met een fup

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 20:51
idd

Ontspan.

• compie
  • Niet online
DataBeest schreef op 18 September 2003 @ 22:19:
Niet doen.
€ 25,- pm, 256/128 met een limiet van 250MB en € 1 per MB(!).
Het is het eerste jaar € 16,95 per maand, en na een jaar zal dat toch al weer tig keer veranderd zijn lijkt me. En het is € 1,- voor 100 MB overschrijding, niet per MB.
DataBeest schreef op 18 September 2003 @ 22:19:
Vergelijk dit met Zonnet Lite (KPN):
€ 30,- pm, 256/64 zonder limiet (FUP).

Als je vrij regelmatig internet zit je zo over die 255MB, dan is Zonnet goedkoper.
Als ik bijna nooit iets download, en het alleen maar gebruik om te internetten (1 uur per dag gemiddeld) en om te mailen/chatten, zou ik dan op 250 MB per maand komen? Ik denk dat dat nog wel mee zal vallen.

• compie
  • Niet online
Demon is bij mij op dit moment nog niet leverbaar, dus die valt af. Zonnet lite is wel leverbaar, maar ik vind 30 euro weer wat duur worden. Ik verwacht niet meer dan 250 MB per maand te gebruiken, het is echt puur internetten/mailen/chatten. Bijna niks downloaden.

En nog een vraagje: als ik internet wil gaan delen dan kan dat toch gewoon met een ethernet modem en een broadband router? Dat ethernet modem kost 99,- en een broadband router ook zoiets, maar als je al meteen een multi-pc modem besteld dan kost dat 300,-. Dat is toch niet nodig he?

Verwijderd

HAHAHAHAHAHAH 250 mb per maand en dan nog willen delen

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Als ik jou was zou ik eerst maar eens kijken of je niet beter een duurder abo per maand kan nemen zonder aansluitkosten ipv een goedkoop abo met 100 euro aansluitkosten oid...
een multi-pc modem? dat is dus gewoon een adsl modem met router erin? Die kun je ook wel voor minder dan 300 euro kopen :)

je gaat trouwens snel over 250mb heen hoor. Een mp3tje hier en daar, 2 windows pcs updaten wat surfen en mailen en je zit er zo op...
Pagina: 1